teisipäev, 24. juuni 2008

Jaanivihm 24. juuni 2008


Olin kolm päeva reisil...Saaremaal ja Hiiumaal ja täna käisin tallis koos fotoalbumi kasutaja Wanellaga, ei teagi ta pärisnime...häbi kohe:D
Vihma kallas...jubedalt kohe, kohale jõudes avastasin aga, et hobused alles väljas...järelikult ka läbimärjad...helistasin Raivole, et millal ta tuleb neid sisse laskma, tuli suht ruttu, mingi pool tundi kaotasime koos hobuste sisse laskmisega.
Nad tilkusid...Hanksi seljast higikaabitsaga vett maha tõmmates märkasin, et ta on üle kere katkiseid kohti täis, nahk maas ja verel lausa...ei teagi, mida arvata...kellegagi kakelnud? hoogsalt mänginud?...igal juhul sai ta siis lillatäpiliseks nagu pühademuna...ta natuke kartis seda vussi laskmist, aga ma hoidsin kinni ja Raivo lasi! Nii saime ilusti hakkama ja selle eest lubasin Raivol isegi ühe suhkru Hanksile anda:)..muidu ta käest midagi ei saa.
Kuna nii hirmsasti sadas, läksime maneeži, seal olid küll mingid alused ja kotid, aga need ei seganud meid...lasin poisi lahti, sest nii kui me sinna sisse saime, tahtis ta pikali visata! Ja siis hakkas peale püherdamine:D...6-7 korda tuli ikka ära, kui ta pikali viskas..kujutate ette...märg hobune kuiva liiva peal!:D Tal oli mõnus vähemalt!:)
Pärast lasin tal seal vabalt joosta, ta oli suht pauku täis ja pani tagant üles ja tegi muid imenippe, aga nii ilusti lõdvestunult jooksis, tegime ka maaharjutusi, ta pole neid unustanud:) ja ta silmist oli näha, et see on see, mida talle teha meeldib!:)
Pärast lasin tal niisama jalutada ja kotte ja muud uurida, olime kõik nii rahul omadega:P
Ta kuivas seal peaaegu ära ja tallis ei pidanud ma talle isegi tekki selga panema, pesin ta jalad, õlitasin kabjad ja panin talle rohtu probleemsete kohtade peale ja panin tähele, et näkku tulevad tal minu meelest karvad laikudele tagasi...loodan, et märjad karvad ta näos ei petnud mind!
Poiss sai paar päeva tagasi ussirohtu, nagu Raivo ütles.
Homme lähen ma tööle ja talli minna ei saa, kuigi väga tahaks.
Pilt pole täna tehtud!:)

4 kommentaari:

anett ütles ...

Vahva postitus, kuid selle fotoalbumi Wanella koha pealt pahvatasin naerma:D
Anett on mu tegelik nimi, sina pole süüdi, ,mina pole ju öelnud üleüldse?:D

Ei, poiss oli igati kift suksu sul!:)



Päikest, Anett!

Ingrid ütles ...

Märg hobune ja kuiv liiv = pelmeen! :D

Lili ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Lili ütles ...

Ojaa, pelmeen indeed, aga peaaegu ära kuivas hobune, kui ära püherdas ja natuke veel jooksis:P
Ja koofy, sinu nimi tuli mul endal pärast meelde, kuskilt olen kuulnud:D