laupäev, 28. juuni 2008

Ringaeda tahaks 27. juuni 2008

Kuna meile tulid eile külalised, siis käisime Janariga enne seda tallis ära.
Ma tahan ringaeda, kindlasti räägin talliomanikuga, et äkki tal on materjali, millest teha ja me ise Janariga teeks.
Mul oleks palju lihtsam, eile olin ikka seal tolmavas maneežis, kuigi õues oli nii ilus ilm...aga meil ei ole muud kohta, kus hobust lahtiselt jooksutada, tahan hobusele vaheldust pakkuda, sest ta on selline, et ei taha mitu trenni järjest sama asja teha, hakkab vastu lõpuks.
Hanks oli eile super, ta käis mul järel nagu kutsikas, jooksime, tegime poolpeatusi käekõrval ja peatusi, ta nii püüdis, kui seisma jäin ja ta sammukese edasi astus, siis astus ise püüdlikult kohe tagasi, et minuga kohakuti olla...ta silmadest oli näha, et talle meeldib minuga koos töötada...
Kui talle kordet olen teinud, siis ta on hoopis teistsugune, tema silmis ei ole seda rõõmu ja ma ei suuda ta tähelepanu võita, eile ta jälgis mind kogu aeg ja kõik oli super!
Ta on mind jälle usaldama hakanud!

Kommentaare ei ole: