teisipäev, 3. juuni 2008

Kerstiga tallis 1. juuni 2008

Käisime suht korraks, kuna Kerstil läks buss ja Janar ootas mind. Kersti tegi Hanksist pilte...
Tegelikult olid hobused rohukoplis, aga lasime nad ette torukoplisse...seal nad siis tuuritasid veits, Hanks muidugi tahtis ennast kogu aeg sügada, aga ma ei last...enne, kui ära tulime, võtsime Hanksi ja Feta sisse, et Hanks enda lakka ära ei hõõruks toru vastu nühkides...
Homme mul vaba päev, siis vet-apteeki Ecoflees'i küsima ja siis teen tõrje ära hobusele...kardan, et pean tal ka laka nulliga maha ajama, mis on minu jaoks kõige suurem pettumus, sest olen seda lakka nii kaua tal kasvatanud ja pean hakkama jälle nullist...aga eks näis!
Mu töögraafik on vahepeal nii tihe olnud, et ei ole eriti talli jõudnudki...aga nüüd tuleb mul kolm vaba päeva...

Kommentaare ei ole: