teisipäev, 17. juuni 2008

Pool juunikuud:D 17. juuni 2008



Selle poole juuniga on juhtunud tegelikult see, et olen olnud haige...ikka nii haige, et peaaegu 40 palavik oli alguses. Sellepärast on ka hobune unarusse jäänud.
Nii palju siiski olen teinud, et suhtlesin tihedalt dr Siibojaga, kes määras Hanksile praegu Imaveroli iga kolme päeva tagant peale möglada ja nii 4-5 korda. Kaks korda olen seda nüüd teinud ja märgata on seda, et natuke leevendub vist sügelemine, aga tulemusi ei näe enne, kui kõik korrad on möödas ja siis pean Siibojale teada andma, kuidas ravi mõjunud on. Imaverol siis seente vastane.
Enne minu haigestumist saime Hanksiga siis nii kaugele, et ta jooksis suht ilusti juba kordel, kuulas käsklusi samm ja traav. Sadula panime ka talle korra selga ja jalutasime sellega. Sellesse suhtuti väga rahulikult:)
Veel toimus meil tallis selline veidi kurb sündmus, et Raftersit meie tallis enam ei ole...sel vanal nüüd uus omanik...mitte, et ta vana oleks olnud:D, aga meie tallist oli ta vanim:P Samas, mis seal ikka kurvastada, sel hobusel veel suured võimalused ees:)
Eile tundsin, et mu tervis lubab hakata hobusega uuesti tööle...läksime Engega talli...kasisin poissi veits, kuna ei olnud teda kaks nädalat ka puhastanud:P Mõnus muld oli seljas...lõikasime tal lakka lühemaks ja tegin talle kordet...ringil jookseb suht ilusti, natuke vajub sisse või siis välja, ega tal tasakaalu ka ei ole ja talliukse suund mängib ka rolli:P, aga ringile saamisega meil probleeme:P Küll selle ka ära õpime...
Poisil on energiat nii, et tapab...on aeg hakata seda õigesse kohta suunama:D Pärast pesin tal jalgu ja kõhualust...talle väga see külm juga ei meeldinud, aga nüüd saame selle pesemisega juba hästi hakkama:)
Aa ja minu jaoks suur asi on see, et sain endale korraliku kaamera:D Digipeegli...Olympus E-410 ja ma niiiiii rahul, õpiks nüüd pildistama ka, siis oleks vahva:D

Kommentaare ei ole: