reede, 31. august 2012

Kohe selga:)

Eile oli siis esimene kord, kui ma talle kordet ette ei teinud ja läksin kohe selga. Ta oli juba boksis puhastades ja valmis pannes mõnus rahulik ja tukkus/mõnules. Kuna K. oli F.-iga ka platsil, siis ei põdenud ma ka, et Pups teisi karjuma hakkab. Niisiis otsus oli kindel ja õnneks ka õige. Mu sisetunne ei valetanud:) Alustasin trenni mõnusa vaba sammuga, muutus kohe nii mõnusaks. Kui traaviga alustasin, siis saime ka suht ruttu sellise hea lõdvestatuse kätte, aga rütm polnud endiselt see, mida ma oleksin oodanud. No tegin kõike pm: poolpeatused, peatused, voldid, serpentiinid, kaheksad, üritasin pikendada diagonaalil, mis väga hästi välja ei tulnud jne. No mõtlesin, et suht hea juba ja otsustasin, et plats on piisavalt kuiv, et galoppi proovida. Njah, ma olen ikka nii tainas seal seljas, et mul oli ikka tükk tegu, et teda galopile saada. Viga siis selles, et ta tahab väga korralikku sääre tuge saada, aga mina seda ei suuda pakkuda ja siis ma sudisin ja sudisin ja galoppi ma teda ei saanud:D Aga, mis siis juhtus, oli see, et ta muutus lõpuks traavis niiiiiii heaks. Lasi nii mõnusat edasipürgivad traavi, kandis ennast ise, super oli seal seljas istuda:) Nii, et see halb, et ma teda galoppi ei saanud, oli hea sellele, et ta muutus nii liikuvaks ja heaks traavis:) No ega ma alla ka ei andnud, traav muutus minu mõistes suurepäraseks, siis alustasin uuesti sellega, et teda galopile saada. Mõtlesin, et kui täisistakus ei saa, siis proovin poolistakus. Ja paari katse järel ta tõusis ilusti galopile. Ei suutnud kaua hoida, aga mõne tõste järel tegime siis ühe ringi galoppi ära ja lõpetasingi ära:) Tundsin, et ma täiega vajan kedagi, kes trennil silma peal hoiaks ja õpetussõnu jagaks. Pean K.-d paluma. Muide, K.-sid on kolm ja ma ei tee neil siin vahet, sest suhtes, et kui on K., siis üks kolmest. See K., kes mulle trenni annaks, on sel nädalal ära:) Reimo pidi nüüd uuel nädalal siis tulema, ootame...

Kommentaare ei ole: