kolmapäev, 13. august 2014

K. trenn - 13. august

Kui eile perega talli jõudsin, oli K. platsil Fogelile kordet tegemas. Käisin uurisin, kaua tal läheb ja küsisin, kas ta on nõus mulle trenni tegema. Oli küll :)
Läksin panin Luuna valmis ja platsile. Kui K. lõpetas ja talli ära läks Fogeliga, siis Luuna jäi piiiika kaelaga kõõritama, mõne aja pärast rahunes ikka.
Jõudsin sooja ilusti ette ära teha, kui K. platsile tagasi tuli. Võttis meid enda ümber voldile ja seal me siis sõitsime.
Päris raske oli. Aga mulle nii meeldib, kui keegi kõrvalt seletab, õpetab, suunab, sest omaette pusides jäävad mingid kindlad vead korduma ja mida rohkem need süvenevad, seda raskem on ümber õppida.
Kõigepealt sättis K. mu keha ja käte asendi paika. Alustasime rahuliku traaviga ümber K., pidin kergendama. Pidin jälgima pingsalt enda käsi, et need oleksid ilusti pöial püsti, ratse ja käsi tekitaks ühe pika sirge ilma "murdumiseta". Õlad taga, ette kukkuda ei tohi!
Mõne aja pärast hakkas Luuna ilusti lõdvestuma ja painutama, siis hakkasime täisistakus proovima. Mõned sammud täisistakus, siis jälle kergendasin ja nii pidevalt. Kui hobune ilusti jooksis, pidin täisistakusse jääres paari sammu pärast galopile tõstma. Tõusis kenasti, aga ma ise lähen tihti lappama seal seljas. Oli ka väga häid hetki galopis :)
Nii me siis pusisime terve trenni. Tundsin, kui palju kasu sellest mulle oli. Paremale sõites tahab ta ikka õlaga sisse vajuda, vasakule jälle kipub üle painutama. Eile läksid mul kõhulihased krampi täisistakus sõites. Või mis lihased, neid mul nigu polegi seal :D
Trenn oli väsitav, aga olin väga rahul. Lõpuks K. vaatas mind ja küsis: "Ma tahaks teda proovida, kas võib?" :D
Ma hakkasin naerma, et mis mõttes sa küsid, kas võib, sinu hobune ju! :D
K. sõitis ka natuke ja ütles, et ikka väga veider on peale nii pikka aega Luuna seljas olla.
Poja tahtis ka muidugi hobuse selga ja jalutasin teda pärast natuke platsil ja siis talli juurde.
Pesin ruttu Luunal selja sadula koha peal ära ja ta sai boksi puhkama. Pärast viis K. nad välja.
Täna ma talli ei jõua, vast homme.

Kommentaare ei ole: