pühapäev, 3. august 2014

Topeltkorde - 3. august

Eile läksin üle pika aja talli. Täpselt nädal võistlustest möödas. Ootasin juba seda minekut, samas oli hea vahepeal puhata ka. Sõitma ma siiski minna ei plaaninud, hoopis topeltkordet tegime.
K. aitas mind, sest olen kunagi küll topeltkorde kursuse läbinud, aga praktika selle koha pealt puudus.
Võttis päris tükk aega, et Luuna lõdvestuma hakkaks. Pealegi ta vahtis mingit kolli, mida meie K.-ga ei suutnud kindlaks teha. Hiljem aga hakkas juba ilusti tööle ka tagumine osa. Vahepeal vajus veidi esiotsale, aga kerge meeldetuletud kordega ja tõstis ilusti pead jälle.
Esimesed galopitõsted olid natuke järsud, aga kui sai aru, mida tahetakse, siis muutusid üleminekud ka hoopis ilusamaks. Üldse hakkas lõpus väga ilusti tööle, kohe hea oli vaadata kõrvalt.
Proovisin siis ise ka päris palju ja peab ütlema, et väga raske on leida seda ühtlast ja samas pehmet kontakti, sest korded on küllaltki rasked. Aga mida rohkem harjutasin, seda paremini tuli välja ja mulle meeldis, sest tundsin, et sain ikka ise ka trenni kirja! :)
Kavatsen hakata topeltkordet rohkem tavatrennide vahele tegema, tuleb kindlasti kasuks nii hobusele kui mulle.
Pärast pesin Luuna ära ja jätsime hobused sisse puhkama.
Meie aga hakkasime šampust jooma, mille ma võidu puhul K.-le lubasin. Oli väga tore, jutustasime pikalt hobustest jms, ema tuli mulle natuke peale kümmet järele. Pidin ju hommikul kell 6:30 tööl olema. Muidu oleks mõnus õhtu pikemakski veninud.
Täna plaanin ka talli minna, aga eks näis, kuidas jõuan.

Kommentaare ei ole: