reede, 1. august 2014

2 trenni ja võistlused - 24., 25. ja 27. juuli

24ndal käisime siis Maiken Lepiste trennis. Kuna olime kahekesi ühel trenniajal, siis ei saanud ta nii palju pühenduda ühele hobusele/inimesele, aga sain sealt siiski midagi, mis aitas mind pühapäevasel võistlusel võiduni :) Minu põhilised vead on siiski maha vaatamine, pean rohkem "avatud ratsmega" sõitma ja lihtsalt julgem olema.
Võistluspäev oli pikk ja palav ja ülimalt väsitav. Minu sõit oli esimene, tegin vaid ABC1 skeemi, sest teised olid juba täisistakus. Kui saan koolisõidusadula Luunale, siis hakkan rohkem ka sellele pühenduma, sest olgem ausad, peale ühte kolmandat ja ühte esimest kohta ABC skeemis, on natuke juba veider seda uuesti ja uuesti sõita, kuna ka hobune 11 a ja kogenud :P
Väga palju oli ära ütlejaid (ilmselt palava ilma tõttu, kuigi oli ju ette teada, et palav on), aga laadima hakkasime kolmveerand kümme ja jõudsime täpselt selliselt kohale, et paar minutit pidin ootama, et soojendusväljakule saada. Seal toimus muidugi pidev karjumine Fogeli ja Luuna vahel, sest Fogel oli tallis. Mingi aja pärast nad siis lõpuks natuke rahunesid, kuigi skeemi ajal Luuna ka ikkagi korra hirnus.
Tundsin kohe, et skeem läks kenasti. Mingis mõttes oli hea, et nad Fogeliga omavahel "jutustasid", sest see andis sellist funki justkui juurde.
Jäime siis tulemusi ootama ja tuli välja, et ma olen viie seas. Arvasin alguses, et jäin viiendaks, sest nimesid loeti ette selliselt, et minu nimi öeldi viimasena. Olin tulemusega juba rahul ja kui hakati autasustama, siis ei öeldud ega öeldud minu nime ja lõpuks jäin vaid mina alles ja esimene koht oli veel ainult välja ütlemata ja siis K. näitas juba püstist pöialt ja naeratas võidurõõmsalt!
Alles siis taipasin, et olengi ju esimene, tulemuseks 67,361%! :D
Igatahes vahva, patsutasin Luunat ennastunustavalt ja sain esimest korda elus võistlejad auringile viia!
Mõni pilt ka võistlustest:

Nüüd on hobune siiani puhanud. Tegelikult mina ka. On plaanis vast pühapäeval talli minna, aga siis vist teeme üldse topeltkordet. Tahaks lasta Luunal nüüd sadulast natuke aega puhata.
Olen blogimise kohapealt viimasel ajal tagasihoidlikum, aga mitte seetõttu, et ma ei tahaks või ei viitsiks. Mul ei ole linnas ema juures lihtsalt korralikku arvutit ja blogi tahvlis kirjutada ei ole küll hea, lausa ebamugav. Ja see on mind siis takistanud. Kui saan tööl olles natuke aega näpistada või korra venna arvutisse, siis kriblan jälle midagi kirja, aga muidu on suvi selline aeg, kus eriti palju arvutis ei passi.

1 kommentaar:

Ingrid ütles ...

Palju õnne, väga lahe! :)