esmaspäev, 12. november 2007

Chill 12.11.2007

Läksin Janari ja Engega eile üle pika aja talli. Mingeid erilisi plaane mul ei olnud, mõtlesin niisama hobusega maneežis chillida. Enge tegi Raffile kordet sel ajal.
Tegin Hanksiga käe kõrval igasugu harjutusi, Janar üritas pildistada (seda teha ei saanud, kuna meie digikas on nõus korraliku pildi vaid õues ja ilusa ilmaga tegema) ja filmis meie tegevust:D
Tegime siis taas seda nö feissimist, mis tuli juba palju paremini välja ja samamoodi taandamine. Eile tundsin, et ma ei karda enam nii väga, et ta mind ära veab, ta on peale nende harjutuste tegemist minu suhtes palju tähelepanelikum ja allub juba väiksele päitsete survele. Sada protsenti ma ei ole veel väga kaua kindel, et ta midagi ei ürita, nii kaua olen ikka sama tähelepanelik!
Nii me seal siis chillisime, midagi suurt korda saatmata:) Mõnus õhtupoolik oli tegelikult...
Veel lisaks seda, et meil tallis nüüd üks hobune lisaks, ehk juba kokku 6 hobust:P Hästi vahva märahakatis toodi, 3-aastane ja ülekaaluline, aga väga kihvti olekuga noorhobune:)
Ja veel...varsti ehk on lootust, et kõik hobused saavad ühte ruumi, sest tundub, et talli peremees on alustanud tasapisi uute bokside ehitamist! Eks ta aeglaselt teeb, kuna üksi susserdab, aga lootust juba on!:D

Kommentaare ei ole: