esmaspäev, 19. november 2007

Vabahüpped 19.11.2007

Läksin eile talli koos fotokaga, et teha pilte asjadest, mis ma müüki panen...plaanis oli pilte teha siis ketiga jalutusnöörist, mida ma nii kui nii ei kasuta...päitsetest, mis on Hanksile suured...harjade kastist, mis on minu jaoks liiga suur ja kobakas ning ratsakummikustest (tahan lihtsalt sääriseid saada:D).
Noo, alustasin sellest, et otsin üles ketiga jalutusnööri ja sel hetkel oli just talli saabunud Raivo (talli omanik), kes küsis mult, et kas ketiga jalutusnöör kuulus mulle:D ja et ta ostab mulle uue, sest ta lõhkus selle ära...no ma siis andsin teada, et ma pidin selle nii kui nii maha müüma ja siis ta andis mulle hoopis tutika poni suuruses martingali selle eest:D Seda ei olnud isegi lahti võetud...päris hea tehing ikkagi, lõhkugu teinekordki midagi...icc...
Aga asja juurde tagasi...tegin siis pilti asjadest, kirjutan ka siia neist, äkki keegi siin blogi lugejatest soovib midagi (kuigi ma ei tea üldse, paljud mu mõtetut juttu loevad siin, rohkem enda jaoks kirjutan vist:D).

Niisiis müügis on:
  • Ratsakiiver, must, sametkattega, pole pleekinud, nr 57-58, kinnitused korras. Endale on väike lihtsalt. Ostetud 660.- HIND 275.-
  • Päitsed, full, sinised (nina- ja kuklarihmal väikesed hobused), kasutatud vaid paar kuud ja ainult tallis, täiesti korralikud ja puhtad, metallosad (kuldsed) ei ole roostes. Enda hobusele suured. HIND 150.-
  • Ratsakummikud, firmalt Mustang, vooder seest terve, aga vasaku jala saapal ees paindumise kohal auk (parandan selle ära, kui on soov), muidu ilusad ja korralikud. Ostetud 700.- HIND 250.- (kui ollakse nõus katkise saapaga, siis hind 225.-)
  • Harjade kast, tegelikult tööriistakast, mahukas, peal kaks läbipaistvat sahtlit (ühes väiksed praod sees), kus hea suhkurt hoida, tabalukuga suletav, kannatab peal seista ja näiteks hobusele patse teha. HIND 175.-

Asjadest saab pilte näha aadressil http://fotoalbum.ee/photos/heavenly/sets/224983/

Nii ja nüüd hobuste juurde...Enge pakkus välja, et teeksime vabahüppeid, aga kuna Raivo tahtis kell kuus ise maneeži tulla kahe hobusega ja neljakesi sinna kohe kuidagi ei mahu, siis jõudsime vabakaid teha ainult Hanksile. Ta oli üsna tubli ja tõstis seekord juba jalgu ka:) Üle 50 cm talle siiski ette ei ole pannud veel ja lasime tal teha umbes 6-7 hüpet.

Eelmisel talliskäigul ma olin Hanksile teki boksi selga jätnud, sest ta oli kopliskäisimisest (lund sadas terve päev) märg ja ma kartsin eile talli minnes, et Raivo teatab mulle, et tekk on katki...AGA ohh seda imet, Hanks oli sellega kõigest pikutanud ja see oli saepurune, aga täiesti terve! Tubli hobune:D Usaldus kasvab;)

Täna lähen talli õhtul Engega ja Enelin tuleb mu hobust vaatama ja Enge müüdavat sadulat kaema:D


3 kommentaari:

Kristhel Vaht ütles ...

Mina loen teie blogi aga osta pole vaja momendil midagi :D

Lili ütles ...

Hehe, kahju:P
Aga tegelt võiksid teisedki märku anda, kes loevad, siis tean oma lugejaskonda...ICC

Regly ütles ...

Mina ka!