pühapäev, 18. november 2007

Reede 16.11.2007

Mul tuli meelde, et reedesest talliskäigust ma ei olegi veel kirjutanud:D
Ühesõnaga läksime reedel Engega talli, Enge sõitis hobusega üle pika aja, mina ei teinud suht midagi:D No ma puhastasin hobuse, läksime maneeži, lasin ta seal lahti, harjutasime igasugu eest ära astumisi, taandamisi jne. Jooksin seal temaga koos, mina ees, tema järel:D
Pärast lasin tal Raftersil traavis järel lonkida, et ta ka natuke liigutaks ja see oligi kogu meie õhtu:D Nalja sai kõvasti just sellega, kuidas ta mulle järele jooksis...muidugi mitte vabast tahtest ja dresseeritusest:D, vaid ikka seetõttu, et mul oli porganditükk taskus...paha-paha olen:P Käest ei tohi hobusele nii palju maiust anda, olen ta ära rikkunud:P
Aga reedel juhtus puhastamise ajal üks vahva asi...nimelt ma olin tal pea juures , puhastasin vist kaela ja ta pani oma raske pea mulle õlale, hoidis nii kolm sekundit ja siis pani oma märjad mokad mulle näkku ja mokeldas:D Nii armas, samas muidugi väga kirev kogemus just maas saepuru sees käinud niiskete mokkade pärast:D
Üldse oli tal seekord mingi värk sellega, et mul pea jäi talle ette...kaks korda tahtis mult mütsi peast tõmmata...hull loom:D
Muidu oli igati tore õhtu ja täna jälle talli:)
Kõige jamam on see, et eile sain teada, et me ei saa nii pea oma hobustega taha ruumi, kuna JÄLLE tuli üks hobune juurde...nagu VÄGA närvi ajab...ma niiiiiiii lootsin juba...jube tüütu on seal ees, kuna mina pean käima läbi teisest boksist....JUBEEEE....tuju nii null sellepärast:S

Kommentaare ei ole: