esmaspäev, 26. november 2007

Loomapiinaja 26.11.2007

Eile oli mul võimalus juba pool kaks talli minna. Kui Janariga sinna jõudsime, olid hobused väljas ja Raivo tegi parajasti bokse. Hanks ja Rafters olid talli ees koplis, Hubertus ja Heera olid maneeži ees koplis ja Carinda ja Feta Fuksiina teeäärses koplis. Sadas midagi lörtsilaadset ja nad olid kõik märjad:P
Tõime siis Raivoga Hanksi ja Raftersi sisse ja tõmmasin higikaabitsaga Hanksil suurema vee maha. Mõtlesin, et jooksutan teda maneežis natuke. Panin talle kaitsmed peale ja ka valjad juba pähe, kui tuli Raivo mõttega, et ma võiks talle sadula korra selga panna, et näha, kas teda see häirib (sedelgas tal Särevere rahva sõnul seljas oli olnud). Ma natuke küll kõhklesin, aga mõtlesin siis, et ega see üks kord tal sadulaga olla ei tee talle midagi.
Raivo aitas ta mul ära saduldada, mille peale hobune ei teinud teist nägugi...nagu vana kala:P Selle üle oli mul hea meel...
Läksin siis maneeži, et lasta tal seal sadulaga veidi joosta. Poiss oli väga tubli ja sadul tema jaoks küll mingi segav faktor ei olnud. Ta kuulas eile eriti hästi mu käsklusi samm ja traav ja oli üldse tähelepanelik. Võtsin tal siis sadula juba maneežis ära ja panin fliisi selga, kuna ta oli siiski lumest märg. Lasin tal pikalt jalutada.
Nüüd hakkab tulema kommentaare, et ma ponipiinaja:D Juu siis olen, kui teised nii arvavad, aga kuna hobune oli super sadulaga, siis oli tema preemia see, et see tuli ka seljast ruttu ära ja et ta ei pea seda isegi mitte nägema pikemat aega:)
Ta on armas!:)
Kreemitasin pärast ta valjad ja selle sadula, kuna see ei olnud minu oma ja vastuteeneks siis selle eest, et kasutada lubati:P
Andsin talle eile ka küüslauku, kuna ta seal ees jahedas boksis. Tükeldasin seekord lihtsalt kaera sisse ja panin natuke ka porksi, ta sõi ilusti ära:)

Kommentaare ei ole: