teisipäev, 6. november 2007

Feissimine 06.11.2007

Eile läksime Engega talli suht niisama hobustega tegelema.
Puhastasime nad, läksime maneeži ja hakkasime seal susserdama:D
Mina harjutasin oma hobusega seda, et kui ma seisan tema ees ja hakkan talle tagumiku poole astuma, siis ta tuleb minuga nö kaasa ja on ikkagi näoga minu poole (face to face). Ta mõikas ruttu, aga sellega ei tohi liiale minna, sest muidu ta kavatseb muga kogu aeg feissida. Samamoodi tegime ka taandamist...kui ma tema poole astusin, siis tema pidi otse taha astuma ja kui mina taganesin, tuli ta mulle järgi. Ta oli suht tähelepanelik selle kohta, et tavaliselt ta ei suuda minule keskenduda...mis on muidugi arusaadav, ta noor ja totu veel:)
Siis tatsasime niisama, keksisin ta turjal niisama, patsutasin ja katsusin igalt poolt. Hästi vahva oli...lihtsalt niisama hobusega aega veeta:)
Mul tuli nüüd meelde, et kui Reimo käis meil tallis Enge hobust ümber rautamas, siis ta oli vaadanud Hanksi ja arvanud, et kasvab napilt ponist välja...:P
Täna (07.11.2007) on siis Rakvere Kesko Agros "Hobupäev", kus pidi olema mitu huvitavat külalist ja hinnad -15%!:)
Pean kuidagi töölt lõuna ajal putku panema;)

Kommentaare ei ole: