esmaspäev, 28. juuli 2008

Eilne ja tänane trenn 28. juuli 2008

Eile peale tööd kimasime Enge ja Janariga talli, õnneks olid hobused söötmata.
Puhastasin hobuse, panin sadulasse ja läksime liivaplatsile, mis juba tolmab jubedalt, vihma pole ammu olnud.
Traav ja samm lähevad juba suhteliselt hästi, ma olen vähemalt arenguga rahul, galoppi tõusmisega aga ühte pidi on probleeme, aga saame ka sellest üle tasapisi, vasakust jalast jookseb ilusti galoppi. Eile Hanks üsna palju pukitas enne galopile tõusmist, eks sadulaga erinevates allüürides harjumine võtab aega.
Lõpus, kui ta väsima hakkas, siis paremast jalast hakkas lihtsalt nägu sisse keerama ja jalutas minu poole, seda tegi ta ikka mitu-mitu korda, aga kui ilusti ta ringile sain ja ta seal pisikese traavi ja ka pool ringi sammu ilusti ära tegi, siis lõpetasime!
Õhtul hiljem on tallis hea käia nagu me täna teada saime, sest tänane trenn läks natuke nihu ja seda putukaparve pärast, kes lihtsalt ajasid hobuse nii närvi, hobune oli põhimõtteliselt parmudega kaetud ja ma ei oleks ka just kuigi rahulik, kui nii oleks:S
Täna kordetas poissi Enge, et teada, kuidas temaga hakkama on võimalik saada ja kui palju ta kordel istub...
No vasakust jalast läks kõik hästi, aga paremast taas see jama, et hobune lihtsalt ei lähe ringile, putukaid oli nii palju, et ta põhimõtteliselt elas inimese seljas, vehkis jalgadega igasse suunda, oli väga närviline, vehkis peaga ja ei tahtnud paigal seista:S Meil oli tast lausa kahju ja ühise abiga saime ta korraks ka paremast jalast ilust jooksma ja kohe viisin ta kiirel sammul talli ära...hobune oli väsinud...seda oli näha...ja mitte trennist, vaid putukatest...JÕHKER:S
Enam ei lähe ma talli trenni tegema päeva ajal, see on ainult hobuse piinamine ja trennist ei tule nii midagi välja, hobuse mõtted on ainult selle juures, kuidas nendest parmujurakatest lahti saada!
Homme mul autot ei ole, kuna Janaril lõppes puhkus, aga õhtul hiljem ehk saame Enge autoga talli.

Kommentaare ei ole: