kolmapäev, 30. juuli 2008

Kõik läheb paremuse poole:) 31. juuli 2008

Olen nüüd jälle kaks päeva tallis käinud.
Üleeile (29ndal) käisin tallis Mairitiga, ta oli mul külas ja soovis ka mu hobust näha üle pika aja:)
Otsustasin, et teen vaatamata tolmavale liivale trenni just talli ees liivaplatsil, sest taga muru peal on hobuse mõtted ainult söömise juures ja kuna sealt üldse tuult ei ole, siis seal on tapvalt putukaid.
Trenn läks iseenesest hästi, alguses ta jooksis natuke närviliselt, aga kui maha rahunes, siis jooksis nii mõnusat lõdvestunud traavi. Ma ei teinud pikalt, mõlemat pidi mingi kolm lühikest traavi ja otsa galopp. Ma arvasin, et ta hakkab jälle pukitama ja ütlesin juba ka Mairitile, et ole natuke eemal igaks juhuks:D, aga ohh imet! hobune läks mõlemat pidi ilusti galopile ja püsis täpselt nii kaua, kui ma soovisin, ehk siis kaks ringi mõlemat pidi. Lõpetasin kiitusega, sest ta oli väga tubli, nii rahulik galoppi minnes!:)
Jalutasime natuke platsil, pärast pesin külma veega jalgu. Sel päeval sain hobusele teise boksi, küll vana kõrval, aga kuna endisesse boksi pidin minema läbi teise, siis nüüd see jama jääb ära:D Tõstsin ka soolakivi ümber...ja ma olen uue boksiga rahul, see natuke suurem ka!:)
Eile (30ndal) käisin Engega tallis, Raivo oli just liivaplatsi silunud ja korjas sealt kive. Panin hobuse valmis ja kohe välja. Trenn nägi enam-vähem samamoodi välja, kui eelmisel päeval, aga selle erinevusega, et hobune oli parem:) Ühte pidi ei ole üldse mingit probleemi, aga nagu juba teada, siis paremast jalast joostes meeldib talle poole sammu pealt lihtsalt nägu sisse keerata ja eile tegi ta seda vaid korra ja siis ka, kui tema juurde astusin, siis hüppas ise ringile tagasi, juu sai siis aru, mida temalt nõutakse.
Ma ei taha üldse, et see nö feissimine ära lõppeks, aga tahan, et see tuleks teisel ajal ja teises kohas, sest naturaliga tegeleme me siiski edasi, praegu on lihtsalt väike paus, kuna ei oska teda muudmoodi sadulasse panna, kui nö klassikalisel viisil:P
Ka eile jooksis ta galoppi kohe ilusti, kuigi ühte pidi läks galopile väikese hüppega, aga see pold midagi hullu, püsis suht ilusti paar ringi ja siis lõpetasime taas ära!:)
Ta oli kaks päeva nii tubli, et on tõega välja teeninud paar-kolm päeva puhkust!:)

Kommentaare ei ole: