laupäev, 26. juuli 2008

Jõhkralt kiire kogu aeg... 26. juuli 2008

Ma ei saa aru, mis toimub, nii kiire on kogu aeg ja väsimus selles pidevast jooksmisest.
Eelmisel pühapäeval (20ndal) läksime sõpradega kolmeks päevaks Kauksi, need päevad olidki hobusel puhkepäevadena ette nähtud. Kolmapäeval (23ndal) ma olin tööl ja talli ei jõudnud, neljapäeval korra käisin, aga ei teinud paha tuju pärast midagi hobusega (oleksin ka tema tuju ära rikkunud), reede päeval olin ema-isaga rannas, et õhtul talli minna, aga siis tulid külalised, eile siis lõpuks jõudsin hommikul 11 paiku talli ja tegin hobusele kerge kordetrenni, ilma sadulata, sest arvasin, et tal enerigat peale mõnepäevast puhkust liialt, aga vastupidi:
trenn läks väga hästi, ta oli juba tallis väga rahulik ja ka trenn oli tasakaalukas ja ilma mingisuguste närviliste hetkedeta!
Lasin tal mõlemat pidi kolm lühikest traavi teha, poiss jooksis väga ilusti ja lõdvestunult, sammule jäämisega polnud mingeid probleeme.
Paremast jalast galoppi saamisega oli meil seekord veits probleeme, pani aga ainult oma pikka traavi, pidin jälle ta hoogu rahustama ja siis uuesti proovima, saime paar-kolm pooleringilist galoppi tehtud ka:)
Teistpidi ta aga läks kohe ilusti galoppi (peale paari pikka traavisammu muidugi:D) ja püsis kaks ringi ilusti ühtlases rahulikus galopis...traavi jäi kohe minu ütlemise peale ja peale seda lõpetasime ka suure kiitusega. Väga tubli oli mu meelest!
Pärast andsin talle tallis mõned porgandid nosimiseks ja ülejäänud panin boksi künasse, pesin tal jalad ja jahutasin natuke kõhualust ning viisin ta karjamaale tagasi...
Poiss on käitumiselt väga mõistlikuks muutunud, isegi karjamaa poole minnes saab täitsa rahulikult jalutatud, vaatab küll kõrvad kikkis sinnapoole, et kas teised juba näha on, aga samas jääb ta väga rahulikuks!:)
Täna ma olen küll tööl, aga tahaks minna peale tööd talli, et sadulaga trenn teha...

Kommentaare ei ole: