teisipäev, 8. juuli 2008

Tubli poiss!:D 8. juuli 2008

Täna õhtul pidin tööle tulema (kus ma ka praegu olen:D) ja päeval oli vanaisa sünnipäeva pisukene tähistamine ja vahepeal jõudsime Engega isegi tallis käia:)
Hobused olid koplis, läksime Hanksile järele, poiss suht tahtis vist talli juba (tuli mulle poolel teel vastu), putukad nii piinasid.
Tõin poisi ära ning puhastasin. Otsustasin, et sel korral panen talle ka suulised suhu, harjumiseks, sinna külge ei kinnitanud ma midagi...tegelikult monteerisime valjad ja kordepäitsed üheks aparaadiks:D Hea variant, sest suulised on suus, samas pole liiga palju kila-kola ja korde on nina peale kinnitatud!
Aa..(offtopic) täna mõõtsime Hanksil turjakõrgust jälle...152 cm, usun, et 154 või 5 kasvab välja veel, kuna ta alles kolmene ju. Mul on pisike hobune, nagu ma alati tahtnud olen:)
Läksime rohuplatsile, seal oli värske hein väikestesse hunnikutesse ja kilede alla kokku korjatud...Hanks hakkas neid punnis silmadega jõllitama:D Läksime siis ligemale, et ta saaks uurida...kus poiss alles puhises, ajas oma kaela kaardu ja jalad olid tal kogu aeg minekuvalmis, aga lõpuks, kui kileni jõudsime, siis tahtis jalaga seda kaapima hakata:D
Nüüd trennist:
Täna oli ta nii TUBLI POISS!, sellepärast ka selline pealkiri:D
Tal ei olnud seda üleliigset energiat ja olemasoleva suunas ta õigesse kohta, ise üritasin ma olla võimalikult tasakaalukas, hästi palju hobusega rääkida, et tal huvitavam oleks ja ennetada seda, mida ta järgmisena teha võib!
Täna jooksis ta vasakust jalast isegi paremini, kui teistpidi, kuigi tavaliselt on vastupidi olnud...häälkäsklustele reageeris ka täna palju paremini, kui eelmisel korral, üldse oli ta nii tubli mu meelest, et kiitsin teda kogu aeg:"Tubli poiss ja tubli poiss!":D
Kuna ta täna nii tasakaalukas oli, siis mõtlesime ka galoppi proovida...mõtlesin, et kuidas ma ta galoppi ajan (ei tahtnud seal korde otsas väga ärplema hakata:D)...aga sel ajal, kui ma jõudsin mõelda, tõusis ta ise galoppi ja ergutamisega üritasin seda tal siis säilitada ja Enge ütles, et ta jookseb üllatavalt hästi...mulle jäi sama silma, tal oli ilus ja ühtlane galopp, tasakaal isegi oli enam-vähem ok nii noore hobuse kohta:)
Peale paari ringi galoppi ka lõpetasime ja kiitsin teda ohtralt...ta oli niiiiiii tubli poiss!:P
Lasin tal kõiksugu rihmad peas lõdvemaks ja jalutasime paar ringi ning siis talli!
Tallis panin talle Helomünti tagumise jala peale, kus tal enne pisike haav oli (enam haava ei ole) aga nüüd on selline natuke kõrgem koht...loodan, et tõmbab tagasi...ma ei tea, kus ta selle saanud oli...ta on koplis hobustega, kellel rauad all, vb oli mingi "sõnelus", sest sel päeval, kui ma selle haavakese jalal avastasin, oli ta üle keha marrastusi täis!
Homme tahaks ma jälle talli minna...aga ma ei tea, kuidas ma jõuan...lootma peab!:)

4 kommentaari:

Regly ütles ...

Kuidas hindad noorehobuse tasakaalu kordel?

Lili ütles ...

Mina hindasin seda nö "ok" tasakaalu sellega, et hobune ei toeta ennast kordele, jookseb ühtlast ja rütmilist galoppi, ei vaju sisse.
Ma tegelikult ei saa su kommentaarist väga aru, miks "noore" on bold'is?
Saan aru, et noorel hobusel ei ole erilist tasakaalu, aga tasakaalu hindamine käib siiski samamoodi, on hobune noor või mitte.

Regly ütles ...

... noorel hobusel ei olegi veel tasakaalu ju? Selle pärast tundub mulle utoopne/naljakas, et noor hobune suudab joosta tasakaalus kordel, kui seda TEGELIKULT ei suuda isegi vanad hobused. Olgu korde ükskõik, kui pikk, ei suuda me talle ikkagi pakkuda piisavalt suurt raadiust mugavalt jooksmiseks.

Lili ütles ...

Ma ei ole kuskil väitnud, et ta ideaalselt tasakaalus kordel jookseb...jutt oligi sellest, et noore hobuse kohta suht hästi, ise ka imestasin!