pühapäev, 6. juuli 2008

Pealkirjatu 6. juuli 2008

Ei jõudnud vahepeal kohe kuidagi talli, peale pikka tööpäeva ei jõua lihtsalt füüsiliselt enam minna ja laupäeval oli sugulaste kokkutulek, sinna läks ka üks terve päev, eile siis käisime Engega tallis.
Mõtlen peaaegu iga päev sellele, kas tegin õigesti, et noore ja ratsastamata hobuse ostsin, sest vaatamata sellele, et olen 8 aastat hobustega tegelenud, ei ole mul seda kogemust ja oskust, et noort hobust ratsastada! Siiski oma hobust nähes jõuan taas järeldusele, et ma ei kahetse tema ostmist, ta on liiga hea...tema ei ole milleski süüdi, ta üritab minust aru saada...mina ei suuda aga ennast talle alati arusaadavaks teha ja see on juba minu probleem...
Engel aga on ratsastamise kogemusi ja temaga koos saame Hanksi ka sadulasse ja toimima, ma usun!:)
Vahepeal teen hobusega ka natural horsemanshipi, esiteks sellepärast, et see on fun ja teiseks sellepärast, et ta muutub sellest iga korraga paremaks!:)
Eile siis tegime kordet, korderingile minekuga meil eile probleeme ei olnud, olin ise tasakaalukam ja üritasin läbi mõelda, mida ma mingis olukorras teen ja ütlen ja mis hääletooniga...
Alguses arvas Hanks muidugi, et kui rohetav rohi juba jalge all sillerdab, siis peab seda ka ilmtingimata sööma ja nii ta jäigi mitu korda lihtsalt korde ringil seisma et oma "näljast" kõhukest täita! Sellest saime lõpuks üle ja ta üritas üha vähem seisma jääda, et rohtu haarata!
Muidu kordel jooksis ta eile suhteliselt hästi, ei vajunud nii palju välja, kui eelmistel kordadel ja üritasin talle õpetada häälkäsklusi "samm", "traav", "edasi" ja seisma jäämiseks "brr":)
Traavile minekuga ei teki erilisi eriarvamusi, sammule väga hästi jääda veel ei taha, kui hoog sees, aga lõpuks tuli juba suht hästi paaril korral välja ja seisma jääme ainult siis, kui mina tal hästi ligidal olen...aga eks me õpime! Nende käskluste selgeks saamine on väga oluline, kui ma talle selga lähen, sest alguses ei saa ma teda oma kehaga juhtida ja on vaja, et ta taipaks midagi sõnadest!:P
Üldiselt jäin temaga eile rahule, ega talle see korde tegemine ei meeldi, aga see on minu ja ka tema ohutuse mõttes vajalik.
Pärast jalutasime paar minutit ja kiitsin ja patsutasin teda ohtralt, et ta aru saaks, kui tubli ta oli!:)
Eile sain ka ühe lollusega hakkama...mõtlesin, et lõikan Hanksil lakka veel natuke lühemaks, sest nii nõmeda pikkuse jätsin enne...aga ohh häda!:D, natuke liiga lühikeseks lõikasin laka ülemise osa, aga pärast vaatasin, et kuna tal sealt nii kui nii kahele poole ja enam-vähem püsti see hoiab, siis ei jäänudki väga hull:D, see kasvab paari nädalaga ilusaks!:P
Homme jälle talli, täna olen tööl...

Kommentaare ei ole: