esmaspäev, 6. mai 2013

Hea poni!

Reelika on Soomes, tuleb täna õhtul, nii et eile sõitsin enne Frutyga tegelemist Fuksaga. Sel märal on särtsu ja minekut mitme hobuse eest, aga täitsa ellu jäin. Paaril korral jäi midagi vahtima, aga ei tõmmanud alt ära ega midagi. Paremale poole saime paremini sõidetud, kui vasemale, see mu enda viga, sest tunnen ennast paremast jalast sõites palju paremini hobuse seljas, tema aga tundliku hobusena tajus selle kohe ära. Mõnus vaheldus oli mulle vahepeal ka hobuse selga saada:)
Frutyt ma enne õue minekut ei puhastanud, panin valjad pähe ja kohe õue. Kati oli samal ajal Bingoga õues. Fruty oli eile nagu teine hobune, ülipüüdlik ja tubli! Ta tõesti püüdis kõigest aru saada ja teha. Eile oli mul aga mingi "lightbulb'i" hetk:D, mul tekkis mingi äratundmine ajast Hanksiga, kui temaga maatööd sai teha ja ma teadsin eile täpselt, kuidas midagi nõuda, millal järele anda, kuidas kiita. See on nii hea tunne, kui sa tead, mida sa teed, siiani olin veel suht segaduses, pikk aeg on vahepeal ilma hobusteta mööda läinud ja see tunnetus oli ära kadunud. Nii et eilne trenn (esimest korda julgen seda trenniks nimetada) oli suurepärane! Ta tegi ideaalselt peatusi, häälmärguande peale ja ka kehakeelt järgides. Ta taandas hästi. Mitte küll kohe esimesel korral, aga kui oli aru saanud, millal survest vabaneb, siis tegi seda väga hästi kõik järgmised korrad. Ta jooksis käe kõrval traavi, olles selle juures lustakas, samas kui mina kõndima jäin või lausa seisma, ta järgis kohe mind. Ta jooksis kordel!:) Küll veel ainult ühte pidi, aga selle eest ilusti ühtlaselt ja pikalt:)
Patsutasin teda palju kõikjalt, hüppasin ta kõrval. Ühesõnaga, varsti hakkame sadulaga tutvuma:) Hiljem puhastasin ta ära tallis ja ka siis oli ta nii kombekalt paigal, ei tuianud ringi. Kõiki jalgu saab ka probleemideta võtta. No mis ma oskan veel tahta, hea poni!;)

Kommentaare ei ole: