pühapäev, 26. mai 2013

Poniigatsus on suur:(

Mul oli lühike nädal, mis Fruty suhtes küll asja ette ei läinud, nimelt mu kolm vaba päeva läksid selles suhtes raisku erinevatel põhjustel. Kõige kurvem on see, et me oma auto hetkel seisus, kus sellega pikemaid sõite ei tee, üks esirehv ei ole selleks lihtsalt parajas konditsioonis, nii et sõltun täielikult Katist.
Kuna ma ei ole nüüd poni juurde juba nädal aega saanud, siis olen sel ajal internetis lugedes ja videosid vaadates teadmisi üritanud ammutada. Olen nii mõnegi asja enda jaoks selgeks saanud ja inspiratsiooni ning motivatsiooni on küllalt. Oleks vaid nii palju aega ka, kui vaja:)
Ootan endiselt ponile valjaid ja järgmisel korral tallis saab ehk ka huvitav olema. Loodan väga kolmapäeval poni juurde saada. Täna istun tööl, vaatan aknast välja, kust vahib vastu "vastikult" ilus ilm. Miks siis sellist ilma ei ole, kui minul vaba päev on?!:S


Kommentaare ei ole: