kolmapäev, 23. juuli 2014

Vahepealsest...

Suvine ja soe aeg ning mul puhkus ka. Olen ikka vahepeal tallis ka käinud, aga lihtsalt ei ole leidnud aega, et kirjutada. Samas ei olegi midagi huvitavat nagu olnud, trennid nagu trennid ikka, palava- ja putukaterohked.
Putukaid on nagu ikka tõesti palju ja mul neist tohutult kopp ees! Ei aita ussi- ega püssirohi, nad lihtsalt nahaalselt närivad. Lausa võtavad ampsu ja lendavad lähedaloleva männi otsa oma saaki sööma :S
Trennid teen sellise kuumuse ja putukateparve keskel kiirelt, sest muudmoodi lihtsalt ei kannata. Sammu ei kannata üldse käia, pool minutit sammus tähendab parmude äkkrünnakut kõikvõimalikele paljastele kohtadele, ka läbi pluusi ja pükste võetakse paras amps, saamata ei jää miski!
Tähendab, enamus mu postitusest on kulunud täna putukate "kiitmisele", sest nad ongi suur osa trennist.
Eile tegin aga skeemi korra läbi ja siis veel galopiharjutusi (volte ja tõstmisi) ning traavis kaheksaid, volte, harjutasime painet.
Olen ennast kirja pannud ka Maiken Lepiste trenni, aga natuke kahtlen sinna minekus, sest rahaline seis ei ole kiita, ees ootab veel tüdrukuteõhtu abikaasa venna tulevasele naisele ja võistlused.

Kommentaare ei ole: