kolmapäev, 19. september 2007

Gripp-teetanus 19.09.2007


Häbi kohe, et ei ole viis päeva tallis käinud, aga poiss saigi must vähe rahu:D
Täna siis jah käis vet-arst hobuseid vaktsineerimas. Läksime sellepärast Engega varem talli, ta tahtis hobuse enne ära sõita, sest peale süsti mingi aeg ei tohi...
Enge tegi korraliku hüppetrenni, laupäeval ikkagi võistlema ju:P ja mina hängisin oma poisiga jälle niisama:D Tegime mõned peatused kõigest ning siis lasin tal rohtu nosida.
Ma ei tea, kas mulle ainult tundub, aga minu meelest on Hanksil lakk selle viie päevaga kõvasti kasvanud:D Vajub juba külje peale ära:P
Peale viit saabus arst, kes tahtis ka vereproovi mingiteks uuringuteks neljalt hobuselt. Andsin siis loa ka enda oma natuke rohkem torkida:D
Arst käskis looma hästi paigal hoida, sest vere võtmisega läks natuke aega. Aga poiss oli suht rahulik isegi, peale seda tegi ta ka vaktisiini ära ja kutt saigi endale passi esimese märke vaktsineerimise kohta. Kuu aja pärast tuleb kordussüst teha;)
Nii...ja häid uudiseid:D
Raivo...Essu talli omanik, ehitab kaks boksi juurde ja talveks saavad ka meie (minu ja Enge) hobused taha ruumi teiste hobuste juurde...wiiiii:D

2 kommentaari:

gkarkamelious ütles ...

I havent got a word from what you have written, but I love horses and I got very happy seeing such a nice journal...

Hello...!

Lili ütles ...

Thank you!