esmaspäev, 10. september 2007

Maastikul 10.09.2007

Maastikul
Vot selline moodne soeng

Enge käis välja hea mõtte, et võiks täna käe kõrval maastikule minna:) Mõeldud-tehtud!
Enne talli minekut käisime veel Keskost läbi, Enge ostis sööta, mina kabjasalvi:P
Tallis puhastasime hobused. Ma panin igaks juhuks Hanksule valjad päitsete alla ja kordelõksu nii päitsete kui suuliste külge. Võtsin ta kordega:)
Kuna mina sealseid radu ei tea, siis oli Enge meile ka teejuhiks. Tundus, et Hanks nautis seda jalutuskäiku, sest tal oli kogu aeg nii uudishimulik nägu peas ja kiire kuhugi:D Pidingi põõsast vitsa võtma, sest pidurid kippusid ära kaduma...aga kui vits käes oli, siis oli kohe teine tera:)
Tegime umbes 2,5 km-se ringi. Päris vahva oli...Tamme oli ka meiega kaasa lonkimas ja teda läks ka vaja:P Kui jõudsime suure tee peale tagasi, siis kargas naabermajast kaks suurt koera välja, kes mind ka ükskord varem jälitasid ning jooksid üsna ähvardavalt meie poole...Tamme aga asus meid kaitsma ning sööstis neile kallale...ta sai ise küll veidi räsida kahe koera poolt, aga siis käis nii uhke näoga ringi:D Vaatas veel mitu korda tagasi, et ega nad uuesti ei tule...üks neist ühe korra veel üritas nagu järele tulla, aga Tamme ajas asja kohe korda:D
Aa jaa...sihuke lugu juhtus veel ka, aga kui selja tagant auto tuli, siis ma vaatasin taha ja Hanks astus mulle püksisääre peale, nii et alt servast rebenes hea tükike riiet ära:D Korralikud püksid muidu...OLID...:P
Aga jah...väga lahe jalutuskäik oli...nägime lehmasid ja puha:D Saime ise ka ennast liigutada ja hobustele ka kosutav:)
Pärast tegime veetrenni:P

Kommentaare ei ole: