esmaspäev, 3. september 2007

Koplitrall 03.09.2007





Eile, kui ma hakkasin talli minema, tahtsid mu vennad ka kaasa tulla...nii me läksimegi terve autotäiega: mina, Janar, Enge, Lehar ja Alvar.
Kuna Enge tahtis Raftersile ainult kordet teha, siis lasin poiska samaks ajaks jälle liivaplatsi kõrvale koplisse kablutama:D
Alguses ta kukkus kohe sööma...seda mis ta kopli serva alt kätte sai:D Aga siis tulid ka jooksutuurid peale:P
Kihvt oli see, kui ma koplist väljaspool servas jooksin ja teda kaasa kutsusin, siis ta tuligi nii armsalt traavides mulle järgi:D Ka koplis sees proovisin sama asja:D Paar korda tuli ta mu poole sellise galopiga, et mõtlesin, et pidama ta küll enne mind ei saa:D, aga sai...:P
Koer Tamme üritas Hanksi taga ajada...aga Hanks ei teinud tast üldse välja....ühel hetkel hakkas ise teda taga ajama ja tegi koplis ikka selliseid kiirendusi, et vaata, et kukub veel pori sees. Pani saba püsti ringi:D...kahju, et ma pilti ei saanud sellest:D
Tellin horze'st poisile teki ja jalutusnööri..ja Enge läks täna Tallinnasse ja toob mulle sealt ka nänni:)

Kommentaare ei ole: