kolmapäev, 26. september 2007

Uued asjad ja puha:D 26.09.2007




Saime eile Engega oma Horze paki kätte. Ma tellisin sealt Hanksule sinise fliisteki, haavasalvi, tugeva jalutusnööri ning kahepeale tellisime nahakreemi (varustuse)!:)
Kuna ma eile talli ei jõudnud, siis täna pidin ma kindlasti ju minema poisile tekki proovima:D
Puhastasin ta ära ning paningi siis tasakesi teki selga...ma ju ei teadnud, kas tal on tekk seljas käinud:P Poiss aga jäi üsna rahulikuks, natuke imeliku pilguga vaatas mind, et mida asja ma teen:D
Mõtlesime, et laseme kutid koos koplisse, siis saab ilusaid pilte:)
Alguses oli minu poiss üksi koplis, kuna Enge puhastas veel Raftersit, kes oli ennast korralikult suutnud takjaid täis haakida:P
Tekiga olen muide väga rahul, nii täpselt paras ja väga ilus:) Poiss siis poseeris oma tekiga ja pildid räägivad iseenda eest:)
Pärast koplitralli tegime ka ühe jalutuskäigu. Poisil lõi ühel hetkel jälle ta kiiks pähe ja üritas minema söösta mul käest, aga õnneks tal see ei õnnestunud.
Tallis pesin ta jalad ja õlitasin kabjad ja siis lasin poisi boksi maiustama...seekord siis saia ja õunu ja kaks suhrkutükki ka seal sees:)

Kommentaare ei ole: