pühapäev, 2. september 2007

Reimo tegi papud korda 31.08.2007

Lõpuks ometi jõudis Reimo meid külastada:)
Ta rautas Raftersit ja värkis Hanksi:P
Olin veidi ärevil, et mida poiska teeb, kui keegi ta jala nö külje peale väänab ja veel midagi seal juures susserdab, aga polnud hullu midagi...paar korda proovis, et kas saab jala ära tõmmata, aga kuna tal see ei õnnestunud, siis lasi toimetada. Reimo veel ütles, et ma teda päris kinni ei seoks ja hoiaksin nööri käes, juhuks, kui hobune peaks midagi tegema:P
Ohkasin kergendusest, et poiss normaalselt käitus ja kiitsin teda:) Ilusad papud tal nüüd:P
Reimo käis lõuna ajal ja seetõttu ma sel päeval lõunat süüa ei jõudnudki, läksin otse tööle tagasi.
Peale tööd läksime Engega talli tagasi...Enge sõitis Raftersiga taga suure muruplatsi peal ning mina võtsin poisi käe kõrvale, et niisama tatsata:P
Mõned korrad tegime käe kõrval peatusi ning siis lasin tal oma punnkõhtu täita:D
Ei tahtnud temalt midagi eriti nõuda...aga see vähene, mis ma talt nõudsin, tuli ka väga hästi välja:)
Ahjaa...tukka lõikasime veits...aga lakk kasvab jõudsalt:)

Kommentaare ei ole: