esmaspäev, 24. september 2007

Mönus! 24.09.2007




Käisin eile tallis täitsa üksi, Enge ei saanud nii vara.
Kui talli jõudsin, pani Lisette oma hobust valmis, et sõitma minna ja ma mõtlesin, et mida ise teha:P
Kuna ma ei olnud nüüd päris kaua aega Hanksi kordele võtnud, siis otsustasin tal veidi lasta kordel joosta. Viis ringi ühte pidi, viis teist pidi...sammult traavile ja tagasi, paar peatust ka kordel ja kõik!:) Poiss mõistis mind ja see oligi põhiline:) Siis tegime käe kõrval veel kolm peatust. Tegin kõige minimaalselt, kuna olen tähele pannud, et kui juba üle viie korra midagi teha, siis ta tüdineb ja ei taha enam. Aga seekord ta mõtles muga nii ilusti kaasa, et kiitsin teda ohtralt ja läksime talli susserama.
Ostsin juba ammu talle kabjaõli. Kasisin siis natuke poissi:P Puhastasin ta korralikult ära, lõikasin talle ponksi tuka:), pesin jalad ning õlitasin kabjad. Just nimelt...pesin:D Ta oli mul boksi ukse küljes kinni...ämbriga vesi kõrval ning harjaga pesin. Esimene reaktsioon oli muidugi aimatav ja nii ta ka tegi. Kukkus kohe jalaga vehkima, aga nii kui ta taipas, et hullu pole...lasi isegi silma looja, juu siis meeldis:P Kapjade õlitamisega probleeme ei olnud, imeilusti lasi:)
Mul oli kohe hea meel poisi üle!
Lasin kapjadel veidi kuivada ja siis panin ta boksi, mille ukse jätsin kohe lahti. Ta seekord isegi mitte ei üritanud sealt välja tulla, silmanurgast jälgis mind, mida ma askeldan:)
Pärast andsin talle saiakannikaid kaks tükki ja õhtul sain teada, et Rafters oli talle juubeli puhul ka välja teinud:D Neil oli porgandipidu:D

Kommentaare ei ole: