kolmapäev, 12. september 2007

Niisama 12.09.2007

Läksime eile Engega talli lootuses, et vihma ei hakka sadama.
Enne veel käisime Kesko Agrost läbi, kuna Enge tahtis Raffile fliisteki osta. Mina ootasin autos, kuna ei olnud just vastavalt riides:D
Ta oli ära üsna kaua, ajasin selle Kesko tobeda maksmissüsteemi kaela, aga siis Enge tuli...kaasas portsjon katalooge ja rääkis, et poe juhatus ja müüjad olevat märganud tema tihedat külastamist ja on järeldanud sellest, et ta hobuseinimene jne:D ja andsid talle kaasa kataloogi, millest nad poodi hobuasju tellivad. Palusid siis Engel vaadata hobuseinimese pilguga, mida oleks vaja tellida, mida ostetaks ja mille järele nõudlus oleks:D Päris vahva...Keskos suurendatakse valikut ja mitte vähe:)
Niisiis läksime talli. Olime eelmisel päeval teada saanud, et talli tuli uus asukas ja Volk viidi Soome. Niisiis uurisime uut hobust...kõrb ruun...ilus hobune:D Mitte, et ma nüüd pahatahtlik oleks või midagi...aga kahju mul küll ei ole, et Volk ära läks:D Ta oli põhiline Hanksi kiusaja, ehk jäävad nüüd armid vähemaks ja enam juurde eriti ei tule:P
Enge tegi Raftersile kordet liivaplatsil ja ma mõtlesin, et ahh, las poiss täna niisama kopeldab ja lasin ta liivaplatsi kõrvale koplisse. Võtsin isegi päitsed peast ära, sest tal komme püherdama hakata ja just kõige mudasemas kohas alati:D
Kutt jooksis niisama koplis ja tundis mõnu sellest:) Vahvalt ta mul järel käib, aga siis enam ei ole vahva, kui ta arvab, et ma ka hobune olen ja temaga hobuse mänge mängima hakkan...nimelt ma tean, et ta jookseb mulle järele, kui ma ees jooksen ja teda kutsun...aga ta arvas, et oleks hästi lahe, kui me külg-külje kõrval jookseme...mis mulle muidugi ei sobinud:D ja lasin tal niisama omaette tuuslata:D
Kuna vihma hakkas siiski tibutama, siis jätsin Hanksi veel koplisse, aga läksin ise talli vahele. Vaatasin seal kataloogi, mis Engele oli kaasa antud. Järsku hakkas ikka jubedalt kallama ja tõin poiska sisse, sest ega isegi ei tahaks märg nagu kassipoeg olla:D
Enge lõpetas ka tasapisi korde töö ja tuli talli.
Oligi see üks selline niisama õhtuke:D Ma ei teinud muud, kui lasin ta välja ja pärast sisse:P Aga arvan, et hea vaheldus oli:)

Kommentaare ei ole: