kolmapäev, 7. august 2013

:)

Kuna mul tööl hetkel veidi igav, siis mõtlesin, et kirjutan niisama veidi Frutyst.
Fruty on eesti ratsaponi mära, kes sündinud 15. augustil 2010.
16. juunil mõõdeti ülevaatusel ta turjakõrguseks 142 cm.
Isa: Fakiir (ESH)
Ema: Tuti (põlvnemine teadmata, aga tegemist alla 140 cm turjakõrgusega lastesõbraliku poniga)
Isaisa: Fuks (hannover)
Ebaveres toimunud ülevaatusest nii palju, et alla 7 punkti ta ei saanud millegi eest. Kõige kõrgemalt hinnati ta käitumist, ehk 8-ga. 7,5 punktiga hinnati tema tüüpi, keha ja hüppetehnikat. Ülejäänute hinded olidki 7-med. Kokku sai ta 72,5 punkti.
Minu eesmärgid seoses Frutyga seonduvad esmalt eelkõige selles, et saaksin ta kenasti toimivaks sadulas. Edasine on veel veidi hägune. Minu unistuseks on jõuda temaga koolisõiduväljakule, aga seda näitab aeg, kas unistused täituvad:)
Sellega seonduvalt olen hetkel jõudnud otsusele, et ma ei jõua ennast pühendada kahele hobusele ja Fixi ma hetkel tegeleda ei võta. Kui mul Frutyga jätkuvalt asjad hästi edenevad, siis loodan, et see eestlasekasvu poni ei murdu mu all, olen ju tegelikult kerge inimene, lihtsalt veidi pikem, kui talle sobilik oleks:)

Kommentaare ei ole: