esmaspäev, 12. august 2013

Esimest korda seljas! - 8. august

Tehtud see saigi! :)
Ei olnud küll plaanis sel päeval talli minna, aga kuna ma sain kell 18 töölt lahti ja väga kuum päev oli, siis mõtlesin, et kell 20 õhtul talli minna oleks ka täitsa hea variant. Saigi mehe, laste ja Kristiniga see ette võetud.
Tõin Fruty koplist. Esimest korda kogu aja jooksul tuli ta mulle ise koplis vastu :) See oli hea tunne! Panin ta sadulasse ja valmistusin vaimselt talle selga minema :D
Tegin seni kordet, kui Kristin Fakiiriga sõitis. Ühte pidi toimib ikka väga hästi  juba, kuigi mulle tundus, et ta imelikult oma sisemist tagumist jalga järele veab, aga panin selle tasakaalutuse arvele, sest kui teda "pikemaks lükkasin", siis kadus nagu ära see jala vedamine. Sammul traavile ja traavilt sammule saame kenasti, ka traavi pikendust saab juba küsida. Hobune on mõistlik ja tähelepanelik. Paremast jalast jooksmisega on meil veel omavahelisi arusaamatusi, aga saime ka need mõned ringid tehtud ja kiitsin palju. Küll ta aru hakkab saama. Igati tubli on ta mul olnud nii või teisiti! :)
Kalev hakkas siis Fakiiri jalutama, Kristin hoidis Frutyt ja mina olin see, kes põdes selga minekut, kuigi ta ei olnud mul ju kõõlumise peale kunagi midagi teinud:P
Kristin ikka julgustas ja tõukas sõnadega takka ja selga ma läksingi. Fruty korra vaatas selja taha ja jalutas siis Kristinile järele. Ega ma ennast eriti seal seljas liigutada ei julenud, sääri vastu ei pannud ja lasin hobusel lihtsalt harjuda. Olin seljas vast paar minutit ja tulin vaikselt alla tagasi.
Kiitsime poni, andsime nänni ja võtsin talt kohe sadula ka veel kiituseks ära! :)
Olin ülirahul ja õnnelik, esimene suurem samm ratsaponiks saamisel tehtud! :)
Pilt ka, kuigi udune, sest hämar oli juba:

Kommentaare ei ole: