laupäev, 17. august 2013

Eilsest ja tänasest - 16.-17. august

Üldiselt võib öelda, et kõik liigub paremuse poole. Eile sai tavapärane trenn tehtud.
Minu jaoks ülipositiivne on see, et poni tuleb mulle koplis ise vastu. Ma ei pea temani ise minema, ta hakkab mulle ise vastu jalutama. Alguses oli tema koplist kätte saamine suur probleem, kartsin, et see vaid süveneb, aga minu suureks üllatuseks on see pisike poni mind märkama hakanud ja tunneb minu vastu ise huvi:)
Niisiis eile sai talle enne kordet teha ette. Algul vasakust jalast. Kõik on super, poni liigub järjest vabamalt ja on väga koostööaldis. Eile oli siis esimene päev, kus ta paremast jalast kordagi vastupanu ei osutanud ja end teisele poole ei pööranud. Teisele poole veel väga palju ei teinud, tahtsin lõpetada hästi, ilma ühegi negatiivse sõnumita. See õnnestus!:) Proovisin esimest korda teda ise galopile tõsta, paaril korral õnnestus ka, aga veel vaid pooleks ringiks, see mind ei heidutanud, peaasi, et tõusis:)
Pärast käisin seljas. Olin juba märksa enesekindlam. Mitte, et ma selga rabistades oleksin läinud...lihtsalt hirmu ei olnud enam:D
Kui tõusin jalusele, siis oli vahva see, kuidas Fruty keeras pea paremale küljele, et vaadata, kas jalg juba tuleb üle:D Kui jala üle tõstsin, siis nuusutas mul jalga ja lasi silma looja:) Nii armas:)
Jalutasime mööda platsi, seekord jälle veidi pikemat aega. Aga näha on, et ta tüdineb ruttu...nagu ikka noored. Ma olen nii tema, kui enda üle nii uhke. Mis sellest, et suurem töö on nüüd veel ees!

Täna oli suht kiire talliskäik, sest mul pisem laps täiesti haige, 39+ palavik ja jäi issiga koju. Tõin Fruty sisse vaid selleks, et tal lakk lõigata ja saba puhtaks teha. Ma ei tea, mida selle lõputu võitlusega ette võtta. Jutt käib takjatest! Täiesti fenomenaalne, kui palju neid on. Iga kord teen tal saba ja laka puhtaks ja iga järgmine kord on see sama hull või hullemgi. Hea on see, et sain ta saba täna täiesti lahti harjutatud, seda pusa ka enam sees ei ole:) Eks järgmise korrani:P
Lasin ta õue tagasi, ta ei tahtnud väga minna kusjuures, aga kui vaatas, et ma teda sisse tagasi ei lase, siis traavitas teiste juurde.
Homme lähen ma kahepäevasele pikale tripile, nii et loodan talli saada esmaspäeva õhtul.

Kommentaare ei ole: