esmaspäev, 13. august 2007

Tallis 13.08.2007





Seekord käisime lausa neljakesi tallis ja sai ka palju pilte teha:)
Enge läks Raftersiga sõitma ja Raivo pildistas talli ümbruses. Mina võtsin Hanksi boksist välja, et ta puhtaks teha ja niisama jalutada:)
Puhastasin ta korralikult ära ja harjutasime veidi märguande peale eest ära astumist. Selle on ta selgeks saanud, et kui ma teda õrnalt sõrmega külje pealt puutun, siis peab paar sammu mulle ruumi tegema:) Võtsin ka ta jalgu, sellega pole üldse probleeme.
Ta lakk on juba üsna palju kasvanud, aga võiks veel kiiremini kasvada:D
Niisiis läksime liivaplatsile jalutama, kus veidi fotograafile (Janarile) poosetasime ja harjutasime seisma jäämist hääle "brrrr" peale. Ma ei saagi nagu sellest aru, et ühel hetkel tundub, et ta mõikab asja väga hästi, siis jälle, et ta pole seisma jäämisest midagi kuulnudki:P Aga asi paraneb õnneks iga päevaga:)
Pikalt ma teda ei "piinanud" seekord, vaid läksime talli taha sõiduplatsile sööma ja vaatama, mis Enge teeb:) Seal siis Hanks mõnda aega nosis rohtu, ning läksimegi tagasi talli...
Ostsin talle ka soolakivi aluse, kuna heinapaki nöörist kinnituse oli ta suutnud ära lõhkuda juba:P Janar kinnitas aluse boksi nurka ja poiska saigi oma kivi tagasi, mida ta kohe ka usinasti lakkus:)
Poiss hakkab ka sellest aru saama, et kui ma lähen porgandite või õuntega boksi, siis tema ei tohi tulla ja kohe neid käest haarama hakata, vaid peab ootama, kuni ma need talle künasse panen:)
Seekord läks tallis suht ruttu:)

Kommentaare ei ole: