esmaspäev, 13. august 2007

Vabahüpped 12.07.2007

Jõudsime Engega alles kella üheksa ajal talli:P ning tahtsime hobustele veidi vabahüppeid teha. Puhastasime ruttu hobused ära ja Enge läks juba enne Raftersiga välja hüppekoridori ehitama.
Mina panin veel Hanksile esijala kaitsmed peale, mis talle ei meeldinud kohe üldse see kord:P
Läksime neile järele ning tegime esialgu poistele korde peal traavi, et nad end natuke üles soendaks:)
Mina jalutasin enne Hanksiga kaks korda koridori läbi...natuke vaatas, aga ei midagi hullu:)
Siis Enge alustas oma poisiga ja lasi tal koridorist paar korda lihtsalt läbi joosta (kõike tegime korde otsas, kuna plats oli nii suur, et me olekski neid seal taga ajama jäänud:P)
Siis läksin mina Hanksiga, olin veidi närvis, kuna ei teadnud, mida ta korda saadab:D Aga ta läks ilusti peale ja jooksis rõõmuga sealt läbi, mina talle muidugi nii hästi järgi ei jõudnud, aga poiss oli hästi tubli ja kiitsin teda:)
Siis tegi Enge väikese risti ja kolm korda sai Hanks ka sealt üle lastud:) Tal ei olnud selle vastu midagi, aga mina ei olnud nii kiire kui hobune ja kaks korda tõmbas ta ennast kordega käest lahti:D Poiss sai vähe joosta, aga lasi ennast uuesti kohe kinni võtta:) Tubli oli ta ikka!:)
Eks parem oleks olnud seda kõike lahtiselt ja väiksemas aias teha:P
Natuke harjutasime ka käe kõrval seisma jäämist, nii kaua, kui Enge Raftersile kõrgeid hüppeid tegi:) Minu poiss hüppaski ainult kolm-neli hüpet ja sellest piisas, et ta aru saaks, milles point on:)
Päev läks suhteliselt korda, mis siis, et me alles hämaras lõpetasime:)
Vahva oli, saime ise hullu trenni, olime rohkem läbi, kui hobused kokku:D

Kommentaare ei ole: