kolmapäev, 29. august 2007

Mõistus tule koju! 28.08.2007

Oeh, mõistus tuli koju!
Jah, muud moodi ei oska ma oma seekordset kirjutist alustada...
Eile läksin üle pika aja talli ning avastasin, kui suure maakera on poiss endale nelja jala vahele kasvatanud:D Ta nii armas oma kõtuga:) Aga arvan, et noorena las ta olla oma rohumaoga, vähemalt näha, et hobune terve ja võimeline juurde võtma:)
Niisiis ei tahtnud teda koormata ning tegin talle kordet ainult kaks ringi ühele ning kaks teisele poole. Super hästi kuulas sõna ja isegi peatuse korde ringil sai ta enam-vähem selgeks:)
Lõpetasin kohe suure kiitusega ja tatsasime niisama ringi, tegime mõned käe kõrval peatused ning siis nosisime rohtu:P
Njah, eile sain lõpuks aru, et olen temalt liiga palju nõudnud. Ta siiski alles üle kahe veidi ja tahab niisama lulli lüüa:P
Nüüd ei tee ma talle pikka aega mingi kordet, vaid tatsame niisama ringi ja lasen tal lapsepõlve nautida. Suhtleme ja üritame teineteist paremini mõistma hakata.
Ta on tegelikult suurepärane õppija! Lihtsalt ta on ka nii tark, et saab aru, et kui tal kopp ees, siis enam ei tee...
Ma olen tegelikult üsna sõnatu praegu ja kirjutamisega täitsa raskusi...olen oma suurest veast aru saanud!!!
Tahan lihtsalt, et mu Hanksu-poisil oleks hea elu!
PS! Lõpuks...homme peaks tulema Reimo...pidi juba eelmisel nädalal tulema, aga tal ju tuli takus kogu aeg:P

Kommentaare ei ole: