reede, 17. august 2007

Valjad 17.08.2007


Pilt ei ole täna tehtud:P
Käisime täna Engega kahekesi tallis.
Ostsin päeval Hanksule suulised (11,5 cm) ja isegi parajad olid, kuigi huupi ostsin:D Valjad laenas mulle Enge, kuhu muidugi tegime auke kõvati juurde, kuna poisu ju nii tillu:)
Täna oli millegi pärast tegu nagu teise hobusega:) Ta lasi ilusti ennast puhastada - oli paigal - ja ka valjaste pähe paneks läks ilusti:) Panin ka kaitsmed esijalgadele (arvasin, et tuleb jälle ilgem jama ja ta hakkab jalaga vehkima) ja ülla-ülla, poiss oli suht rahulik, paar korda tõstis jala üles, aga leppis kiiresti, et ma ta jalgade juures susin:D
Valjastele panin päitsed peale, et korde päitsete külge kinnitada (taaskord igaks juhuks üle nina).
Läksime talli taha suurele muruplatsile. Lasin poiskal mõlemat pidi umbes kümme minutit traavi sörkida:P Kusjuures, juba esimese poole ringi pärast ta üritas oma nõksu "panen parem putku" ära, aga rohkem ei üritanud ka:P
Häälkäsklustele "samm" ja "traav" kuuletub juba suht hästi, väga meeldib talle muidugi käsklus "samm":D Üldse on ta selline, et teeb täpselt nii palju, kui nõutakse, ei grammigi rohkem:P
Suulised teda üldse ei häirinud, ta isegi ei mälunud neid kordel:)
Peale kordet võtsin ta käe kõrvale ja jalutasime ning tegime peatusi. Ka need olid tal seekord kuidagi meeles.
Täitsa tujudega hobune:D
Harjutasime ka seda, kuidas paremale kõndida...tema peab ju minu eest nö ära astuma. Täna sai ta kohe kõigega enam-vähem hakkama ja olin temaga väga rahul.
Läksime talli. Otsustasin, et natuke peab ikka teda veega harjutama ja teeme seekord svammiga. Võtsin siis ämbiga vett ja svamm-kinda:P ning läksime õue. Enge hoidis poiskat, mina silitasin märja svammiga ta esijalgu...ühe korra üritas ka ära vedada, aga see tal õnneks ei õnnestunud. Kiitsime Hanksi mõlemad kogu aeg, kui ta rahulik oli ja saime oma tänase missiooniga hakkama:D Ta ei teinud oma lolli trikki:)
Kui Enge õue Raftersi jalgu pesema läks, siis ma hoidsin Hanksu boksi ust lahti ja vaatasin, kas tuleb välja:P Seisin samas läheduses ja kui ta välja astuma hakkas, tegin hoiatavalt "äkää":D Kohe astus tagasib - tähendab mõistab mind:D
Lahe...olin nii rahul temaga ja sealt tuli ka preemia...pääris mitu õuna...aga muidugi künasse taaskord:) Ja poiss sai jumala hästi aru, et kui ma krabiseva kotiga boksi astun ja talle "tagasi" ütlen, siis ta ei tohi mind "rünnata" oma ahnusega ja pani ise oma nina kohe künasse, et preemia kätte saada:)
Kiiresti õpib poiss, aga isepäisust on ka parasjagu:)

Kommentaare ei ole: