kolmapäev, 26. detsember 2007

Digimuutunud hobune 23.12.2007

Kuna Enge pühapäeval talli tulla ei saanud, läksin üksi!
Hobune oli kaks nädalat puhanud ja uut sööta saanud, mõtlesin minna maastikule jalutama. Kuna ei julenud üksi suurele ringile minna, läksin ümber kompleksi jalutama, mis oli hea mõte, kuna tuli välja, et mul on nööri teises otsas suhteliselt taltsutamatu noorhobune:P
Küll ta keksis ja tahtis must mööda põrutada. Midagi talt nõudsin (taandamine näiteks), siis tehti mulle küünalt. Ühe korra hüppas õlaga peale isegi. Aga mina ei andnud alla, ma nõudsin talt seda enam ja üsna karmilt: kahele poole eest ära astumist, taandamist jne. Vahepeal üritas pea kringlis mul kodu poole käest ära saada, aga ma olin kogu aeg valvas.
Kuna sain aru, et hobune on energiapomm, lasin ta peale ringkäiku maneeži lahti ennast tühjaks jooksma.
Kohe, kui maneeži uksest sisse saime, sööstis ta minema, mina nööri otsas rippumas. Aga ma siis vihastasin ja surusin ennast tugevalt ta tagumisele otsale peale ja kui ta hopsti näoga minu poole pööras, siis kiitsin teda ohtralt. Lasin ta lahti!
Ta jooksis...lihtsalt jooksis galopis mõlemat pidi nii kaua, kui ära tüdines.
Peale seda viisin ta talli tagasi ja andsin talle mõned porgandid ette. Kuigi ta mulle nii palju vastu hakkas ja oli üldse hull aktivist, olin ma väga rahul:D, sest ma sain tagasi noore hobuse:)
Ok, suht arusaamatu vist paljudele, aga ma olen üliõnnelik selle üle, et lasin tal puhata ja tal noore hobuse särts sees on:)
Üldse, pean oma blogi lugejaid kurvastama sellega, et ma ei avalikusta edaspidi väga oma postitusi, selleks on mul omad põhjused:)
Mul on super hobune!:D

3 kommentaari:

Mia ütles ...

Jube kahju, et Sa eriti avalikustama ei hakka... :( Ma olen kõik postitused läbi lugenud ja iga päev ikka käin vaatamas, kas uusi poste on... :)

grets ütles ...

sama siin:)

Lili ütles ...

Vaatan, mida postitama hakkan ja mida mitte. Aga suured tänud, et olete ikka lugemas käinud, eks ma ikka kirjutan siia avalikult ka, aga mitte kõike enam;)