kolmapäev, 26. detsember 2007

:) 24.12.2007

23nda õhtul tuli mulle Kessu külla:) Meil oli taaskord väga vahva. Õhtul lobisesime pikalt, kuni mina lihtsalt magama jäin:D

Järgmisel päeval, 24ndal läksime talli. Sinna jõudes olid hobused alles väljas. Raivo ka õnneks seal, kes parasjagu hobuste bokse tegi.

Läksin siis tõin hobuse koplist ära ja ta ei tahtnud eriti tulla. Seetõttu pidin teda tagant edasi ajama, mitte eest sikutama (see on mu suurim viga vist).

No saime sealt välja ja ma nagu oma aruga tahtsin hobust puhastada ka, aga Kessu ütles, et ma teda iga kord ei puhastaks, kuna hobusel tekib rutiin (see mul ka mingi loll asi, et mulle ei meeldi, kui hobune must on).

Läksime siis otse maneeži, Raivo aitas mul Hubertuse ja Heera koplist läbi saada.

Maneežis lasin hobuse kohe lahti, võtsin tal päitsedki peast ära. Seal Kessu tegeles Hanksiga, mida ma siinkohal lahti seletama ei hakka;)

Pärast jalutasin temaga oma 10 minutit niimoodi lahtiselt:) Kersti tõi nii kaua tallist teki, kuna ta oli ennast märjaks jooksnud.

Üleüldse tundsin ennast peale seda trenni väga hästi, sain teada, et mu hobune on väga tark tegelikult ja meil on lootust teineteist veel paremini mõistma hakata:)

Pärast panin hobuse tekiga boksi, kuna ta oli kaela pealt veel niiske ja õues oli tuul, ei julenud teiste juurde koplisse tagasi lasta. Samas Raivo helistas ka, et ma paneks talle heina ette ja et ta laseb teised ka kolme aeg sisse.

Nüüd ei lähe talli nii kaua, kui tuleb Merka:P Merka ja Valmar tulevad meie juurde aastavahetuseks, väga põnev saab olema:D

Ootan teid juba!:D

NB! Ma ei avalikustanud seda postitust tegelikult kohe, terve ööpäeva mõtlesin, kas seda teha. Aga siis kohandasin veidi seda ja arvasin, et võib avaldada ka;)
Eks edaspidi vist ongi nii, et ma siis kirjutan edasi (kõige rohkem enda jaoks, see on mul juba selline väike traditsioon hobuse ostmisest saati), aga mitte väga üksikasjalikult enam;)

Kommentaare ei ole: