esmaspäev, 3. detsember 2007

Kessu mul ja Hanksil külas 01.12.2007

Laupäeval pool kolm jõudis Rakverre Kessu...ta tuli mulle ja Hanksile külla:)
Ta on hämmastav inimene, ta mõistab hobuseid rohkem, kui keegi teine Eestimaa pinnal vist:D
Umbes nelja aeg läksime talli. Võtsin hobuse boksist välja, et ta puhtaks teha, Kessu hoidis teda nii kaua. Hanks tahtis talle kogu aeg otsa astuda, aga Kessu on nii järjepidev, et iga kord, kui hobune astus sammu edasi tema poole, lasi ta hobusel täpselt niisama palju samme tagasi astuda ja see mõjus:D Hanks seisis täitsa ilusti, kuigi katsetas veel mõned korrad:P Veel sain ma teada, et need nöörpäitsed on liiga rasked ja jäigad...eks ma üritan millalgi uued hankida:)
Seejärel läksime maneeži, kuna õues oli juba suht hämar. Seal lasin Hanksi lahti ja Kessu jooksutas teda natuke:P Ta ütles, et mu hobune on nii noore hobuse kohta väga hästi inimesele keskendunud, aga et sel hobusel on liiga väljakujunenud arusaam inimesest ja minust. Tal täitsa õigus!
Siis võttis ta hobuse nööri otsa ja üritas talle selgeks teha, et kõige parem on inimesega koostööd teha ja olla inimese poole näoga:) Alguses Hanks ei saanud aru (aga mina sain aru, et ma olin seda nö feissimist teinud täitsa valesti:D), aga ta taipas imeruttu ja hakkas tegema juba väga kiireid liigutusi, et ennast näoga inimese poole saada. See oli imeline ja Kessu arvas, et mu hobusega hakkab olema kerge koos töötada, kui mina talt piisavalt rangelt midagi nõuan:)
Sel päeval muud ei teinudki, panin hobusele teki selga ja talli tagasi. Ta oli nii tubli, ma ei oleks üldse arvanudki ja Kessu on hästi tark hobuste maailma ja "mõtteviisi" koha pealt:) Aitäh sulle...

2 kommentaari:

Kersti ütles ...

mul hakkab häbi:D tibud olete;D

Lili ütles ...

Miks häbi?:D Nii äge oli meil koos ju ja varsti tulen sulle külla, siis saan veel targemaks:D