esmaspäev, 3. detsember 2007

Hanksi vana trikk 02.12.2007




Käisime Kessuga ka eile, pühapäeval, korra tallis. Hobused olid koplis: Heera ja Hubertus maneeži ees ja Rafters, Flika, Feta, Carinda ja Hanks talli eest koplis. Tegin hobustest mõned pildid ja mõtlesin siis, et võtan Hanksi lihtsalt natukeseks koplist välja, et temaga jalutada. Sain talle jalutusnööri külge ja hakkasin juba seal tulema, kui ta järsku oma vana trikki "mina tahan, siis mina lähen" katsetas. Õnneks ta lahti ei saanud mu käest ja tulin temaga siiski välja.
Kessu ütles, et nüüd, kui ma hakkan ennast autoriteetsemaks tegema, siis hobune hakkab uuesti mind proovile panema ja nii oli ka. Jalutasin liivaplatsil ja ta tegi seda uuesti, keeras pea küljele ja tahtis minema söösta. Kessu siis õpetas mind, et KOHE, kui ta nii teeb, pean ma tugevat survet tema taguotsale avaldama ja nii kaua, kui ta on näoga otse minu poole. Ma kusjuures kartsin, et ma astun hobusele peale, sest ta lihtsalt ei läinud eest, aga siis näitas Kessu mulle asja ette ja ma sain aru:) Hobune lihtsalt peab survele alluma ja eest ära astuma...Hanks taipas jälle ruttu, et palju parem on seista näoga inimese poole, kui et lasta endale survet avaldada. Me lõpetasime hästi ja suure kiitusega ja kohe sai ta ka koplisse tagasi:)
Tassisime hobustele koplisse kolm ämbrit vett ja tulime koju tagasi sooja tuppa:)

Kommentaare ei ole: