kolmapäev, 19. detsember 2007

Üle pika aja... 19.12.2007




Eile, üle pika aja, nägin oma suksut:)


Võtsin mõned porgandid kaasa ja läksime Janariga talli (pidin Raivole ussirohu raha ära maksma). Käisime ainult korraks, aga mul oli nii hea meel Hanksi näha. Ta oli mõnusalt porine ja väga tolmune, aga nii armas:)


Ta tuli mulle nii energiliselt boksi ukse juurde vastu, kohe kõrvad kikkis ja kuidagi eriline oli ta:) Jalutasin tallis ringi, vaatasin ja patsutasin ka teisi hobuseid ja andsin enda hobusele porgandid ette (ka Fetale andsin natuke, et ta pealt ei peaks vaatama:P)!


Nii hea oli teda peaaegu et üle kahe nädala näha! Laupäeval ma Tartus, aga pühapäeval tahan kindlasti talli minna ja siis käime me maastikul jalutamas, ma arvan.


Väga armas on see, et ühelt fotoalbumi kasutajalt sain ma Hanksist mõned pildid, kus ta täitsa tita on veel, panen ka siia paar neist, loodan, et piltide omanik ei pahanda:)

Kommentaare ei ole: