esmaspäev, 10. detsember 2007

Salapärane loom talli juures 10.12.2007

Seekordne postitus on mul väga "mõtekas", kuna ei teinud tallis muud, kui puhastasin hobuse ära ja tuiasin siis niisama tallis...:P
Tegelikult tegin veel seda, et jagasin Hanksu toidu kolmele söötmiskorrale, kuna sain teada, et Raivo annab talvel neile kolm korda päevas süüa:D Niisiis saab poiss hommikul 200 g kaera ja 300 g Grow sööta, lõunal sama moodi ja õhtul 200 g kaera ja 200 g Grow sööta. Ajasin asja Raivo jaoks veidi keeruliseks, aga kirjutasin talle üles;)
Olen hobusele nüüd ka küüslauku andnud jälle mõned korrad ja nii hästi sööb koos kaera ja söödaga selle ära, eriti veel, kui seal mõned porgandid ka sees on:)
Pärast läksin maneeži Raftersi kordetamist vaatama ja teel talli juhtus imelik asi. Kuna õues oli väga pime ja suht kobamisi läksin, siis ei tea, mis loom see oli...aga mingi suurem loom seisis kaalumaja läheduses tee peal ja lihtsalt oli tardunud...ma alguses arvasin, et näen valesti, et nii pime, et ajan mingi betoonbloki loomaga sassi:D aga kui see elukas järsku jooksma pistis, siis sain endale kinnitust, et mul oli õige eelaimdus:D Seal oli mingi loom...väga kiire loom...tundus selline heledama karvaga (pole kindel, nii pime oli:D) ja arvatavasti metsik- või metsloom. Ta jooksis nii kiiresti, et ta jooksis kuskile otsa ja kolistas nii, et isegi Enge kuulis maneeži:D Pärast Tamme haukus õues mingi 10 minutit järjest...ja me kuulsime mingit kahtlast mõminat...ei tea...Enge arvaski, et karu, aga seda see kindlasti ei olnud...ma loodan...:D Ei no tegelt ka see ei saanud karu olla...sest ta ei olnud nii suur...arvan, et mingi kits või hirv või midagi sarnast:)
Pean talli ostma endale mingid head ämbrid, kuhu sisse teha Hanksile mõnikord söök valmis, sest jääb väheks, kui igaüks tahab kolme korra söögid valmis teha:D
Ja ma tahan taha ruumi saada oma hobusega!!!

Kommentaare ei ole: