kolmapäev, 16. jaanuar 2008

Hea:) 15.01.2008


Kuna mul endal sel nädalal transporti ei ole, siis kasutasin eile võimalust Engega talli saada. Rääkisime juba enne talli jõudmist omavahel läbi, et käime ükshaaval maneežis, sest siis Hanks palju tähelepanelikum, kui teisi hobuseid seal ei ole.

Ma läksin esimesena. Puhastasin poiska ruttu ära, ta seisis seekord jälle superhästi talli vahel (samamoodi nagu eelmisel korral enne head trenni:P). Ühe korra ta nagu tahtis eemale astuda, siis haarasin nöörist ja ta tahtis oma nõksu teha, et minema panna, aga selle ajasime ruttu korda: surusin ennast kohe talle tagumisele otsale peale (ei jõudnud harjagi käest panna) ning peale seda ta seisis edasi nagu illikuku:D Eks ta paneb mind endiselt proovile. Peale seda oli nii, et ta seisis rahulikult, mina tema kõrval, näoga samasse suunda, kus tema, aga tagapool...ja mis tema tegi...ta astus täpselt nii palju samme otse tagasi, et minuga kohakuti olla:) See näitab hobuse austust minu vastu ja on hea märk, et oleme õigel teel:D

Läksin maneeži, võtsin ka teki kaasa, et pärast peale visata, sest õues jõhker külm tuul. Seal ei last ma teda lahti, vaid hakkasin kohe temaga jooksma ning oli näha, et tal energiat ja tahtmist rohkem, kui eelmisel korral. Ta kogu aeg jälgis mind silmanurgast ja viis enda liikumise kiiruse vastavusse minu omaga:) Nii hea oli, nöör oli kogu aeg lõdvalt, välja arvatud paaril korral, kui ta koha pealt ära minnes üritas seda, et ta edasi ei tule. Mina ei tohi ise tagasi astuda, vaid pean ikka teda tagant edasi ajama, ise edasi liikudes. Nii ta paar korda nagu istus korra päitsete peale, aga siis mõistis, et survest saab lahti vaid edasi liikudes. Kiirendasime vahepeal, siis jäin jälle tasapisi sammu, nii äge oli, ma olin niiiiii väsinud:D Tegime ka peatusi!:) Ka need tulid suht hästi välja, ta ikka tahtis minust paar sammu ette astuda vahepeal, aga siis nõudsin kohe taandamist:) Ei teinud üldse pikalt, sest ta oli jälle nii tubli:) Pärast ta veel püherdas pikalt, siis tekk peale ja talli:)

Sellise hea trenni eest sai ta ka oma porksid kätte:)

Kommentaare ei ole: