kolmapäev, 30. jaanuar 2008

Papud ja tervis korras:) 30.01.2008

Täna pool kaksteist läksime Engega talli, Reimo tuli hobuseid värkima-rautama. Sinna jõudes oli Reimo juba seal ja Raivo tõi just Raftersit koplist talli. Kuna teised seltsimehed ja naised jäid koplisse, siis Raff oli närviline ja tõime Raivoga kohe ka Hanksi ära, et ta Raftersile seltsi pakuks.
Sel ajal, kui Rafil raudu vahetati, rääkisime juttu ja küsisin Raivo käest ka seda, et kuidas mu hobusel on, et kas ta on sööma hakanud jne. Ütles et hobune sööb. Ma siis rääkisin, et sain teada, et hobusel võib vabalt praegu hammaste vahetamise periood olla ja siis tal ebamugav süüa ja ei taha vahepeal süüa. Raivo seejärel tõi teisest ruumist Hanksi hamba, mis ta oli kaerakünast leidnud:D
Kohe kivi langes südamelt, et hobusel kõigest ealised iseärasused kallal:P
Panin hamba taskusse ja võtsin kaasa:P
Seejärel oli Hanksi etteaste kord. Reimo võttis ta esimese jala üles ja küsis, et kas ma ikka tahan, et teda värgitaks:D Arvasin, et natuke ikka võiks ju...
Tegi siis tema jalad ka korda (see käis imekähku:D), poiss pidas ennast ilusti üleval. Jätsime nad pärast sisse ja Enge tõi mu tööle tagasi jälle. Ei jõudnudki sööma, aga kannatan tööpäeva lõpuni ära:P
Vähemalt süda on rahul, et hobusel tervis korras ja papud ka:)

2 kommentaari:

TuuliR ütles ...

EH,Reimo oskab kohati ennast nii ebaselgelt väljendada. Just see, et kas sa ikka tahad. Öelgu siis kohe, et "kuule ma arvan et pole mötet" no ok temastiil on see " siin pole kyll midagi teha, osta selle raha eest endale parem roosasi patsikumme" :D

Lili ütles ...

Üldiselt oli ta sellise olekuga, et ta lihtsalt ei viitsi, sest juba eelmisel korral, kui ta tallis käis, ei värkinud ja Hanksi ja minu meelest olid kabjad suht palju kasvanud selle ajaga. Seekord tahtsin kindlalt, et ta natukenegi kapju korrigeeriks, sest kes seda teab, millal ta jälle tuleb:P