kolmapäev, 2. jaanuar 2008

Hobune on naljatila:D 02.01.2008



See siis 2008 aasta esimene postitus:) Nii et HEAD UUT AASTAT kõigile!:)
Eile käisime Janariga peale tööd tallis. Mõtlesin juba varakult välja, mida tegema hakkan. Plaanis oli tavaline maatöö, mida siiani teinud olen ja lisasin sinna juurde käe kõrval peatumise, mis eile tuli väga tublisti välja:) Aga eile tekkis meil probleem, et "me" ei taha edasi liikuda:D Mina justkui tahaks, aga hobune mitte:P Paneb mind proovile jälle.
Muidu oli hobune nagu kukupai, seisis ilusti talli vahel ja ka trenn läks väga hästi...vähemalt minu arvates:D Hobune keskendus ilusti mulle ja meil oli fun:D
Pärast niisama jalutasime maneežis, ta kaapis pinnast, uuris kes-mis-kus ja nuhutas mokad üleval õhku...ta oli naljakas:D
Tallis panin talle porgandeid künasse:)
Mul on liiga hea hobune!:)

Kommentaare ei ole: