esmaspäev, 21. jaanuar 2008

Taaskord rahulolev 20.01.2008

Eile pealelõunal käisime Engega tallis. Sel hetkel oli nii ilus ilm, taevas oli vähe pilvi ja päike paistis:)
Kui sinna jõudsime, siis viis Raivo just hobuseid sisse, Hanks ei saanudki boksi, võtsin ta kohe enda juurde, panin nöörpäitsed pähe ja puhastasin ta ära. Mul vedas, Hanks ei olnud koplis pikali visanud ja oli üllatavalt puhas...välja arvatud jalad muidugi:D, aga Rafters oli vist mudavanni võtnud ja Engel läks puhastamisega rohkem aega, nii et läksin enne maneeži.
Alguses kohe ma hobust lahti ei last, vaid liigutasin teda käe kõrval, mis tuleb juba palju paremini välja, ei olnud vaja päitsete survet kasutadagi:P Jooksime käe kõrval, tegime peatusi, järske suunamuutusi, eest ära astumisi jne. Ta oli natuke haljevil seekord, aga siiski oli suhteliselt tähelepanelik.
Siis lasin ta lahti ning kui ta jooksis, lasin tal teha suunamuutusi (hea tasakaaluharjutus). Ja kaks korda ta tuli täitsa ise minu juurde:) See jälle hea märk, ma arvan, et hobune mind rohkem austab:)
Pärast jalutasin teda käe kõrval...tal ei olnud päitseidki peas, aga suhteliselt hästi järgnes mulle ja saime ilma päitseteta jalutada:)
Isegi teki sain talle seekord nii peale, et ei võtnud teda nööri otsa...ühe korra tahtis küll minema jalutada, aga siis lasin tal tagasi taandada.
Ta oli eile jälle selline mõnus, ei hakanud vastu kordagi ja oli tähelepanelik. Õppisime kindlasti jälle midagi juurde ja tunnen ise, et oleme kõvasti arenenud:)
Pärast viskasin talle boksi heinatuti ette ja andsin mõned õunad maiustamiseks.

Kommentaare ei ole: