neljapäev, 27. juuni 2013

21. ja 25. juuni

Olen vahepeal kahel korral tallis käinud, aga nii raske on tagantjärele meenutada, et uskumatu!
21. juuni - Hobune oli koplis nagu ikka:) Kaugel taga nurgas. Käisin tõin ta siis ära, väga palav oli...
Panin sadulasse ja õue. Jalutasin niisama natukene, seejärel proovisin teda korde ringile suunata. Tema oli järjepidev, aga mina olin ka:P Ta on endale selgeks teinud, et kui ta näoga minu poole seisab, on mul väga raske tema taguotsale survet avaldada, aga kui ma seda järjepidevalt ikkagi tegin, siis ta hakkas ka edasi samme astuma, mitte ei teinud ainult pööret esiotsal:D Ühesõnaga saime juba mõned sammud ka ringi peal teha. Hiljem kõõlusin jälle seljas, nüüd juba on nõus mõne sammu astuma, kui ma üle sadula olen, nii et varsti saab täitsa selga:)
22. juunil olid Essus ratsavõistlused, kus käisin taas abis. Oli väga positiivne päev, oli ka apsakaid ja tehnilisi rikkeid, aga lõpuks sujus kõik ikkagi hästi. Hiljem käisin veel Raivo ja Lya hobusebeebisid vaatamas. No imearmsad ikka!:)
25. juuni - käisin suht hilja tallis, mingi 19 paiku vast. Hobused olid jälle taga võsa vahel, Janar tuli minuga kohe koplisse kaasa, kuigi ta kartis, et peab oma plätudega seal 2 km kõndima:P
Ega Fruty just suure entusiasmiga mulle koplist kaasa ei tulnud, aga teised hakkasid ka kaasa tulema, siis ta ikka oli nõus, et talli saab. Panin ta sadulasse ja õue. Natuke jalutamist, sadulavööd kinni ja siis alustasin selle va kordega. No mõnepäevasest puhkusest oli vist kasu, sest mingil imekombel hakkas ta ringi peal kõndima, vahel küll katsetades, kas ikka peab. Aga saime sellega hakkama lausa mõlemat pidi, mis oli tõesti ime, sest teistpidi ei olnud ta mul üldse kordel nõus olema. Ja veel minu suureks üllatuseks, pakkus ta mulle ise ühel hetkel traavi ja siis saime mõned ringid ka traavi tehtud!:)
Pingi pealt ronisin talle üle sadula ja Janar talutas teda natuke. Ma ei jaksa ennast seal üldse hoida, nii et pean ikka päriselt selga minema:P
Pärast jätsin ta talli, kus oli jahedam ja vähem putukaid. Tal oli seal seltsi Fuksa, Fredy, Bingo ja Flamenko näol.
Nüüd aga lõppes mu puhkus ja olen kolm päeva järjest tööl, ei teagi hetkel, millal jälle talli saan.
Ma ei tea üldse, mis saab, sest tunnen, et mul jääb Fruty jaokski ajast puudu, Fixiga ei jõua kuidagi tegeleda. Samas on Fruty pisikene mulle ja kuidagi mõttetu tundub kõik see töö, mida ma teen. Ma ei tee seda ju endale.
Oh, kuidas tahaks oma hobust!:(

Kommentaare ei ole: