pühapäev, 9. juuni 2013

Olen vahepeal tegus ka olnud... - 7. ja 9. juuni

Reedel, 7. juunil, käisin korraks Pariisis.
Sain Fruty valjad kätte, kuramused on väikesed, tal on ikka kolakas pea poni kohta! Kuna mul oli väga kiire, siis ei hakanud väga punnima, aga üldiselt vaatan, kas auke juurde teges saaks need talle klappima. Nii ilusad valjad on!
See selleks, võtsin ta ilma puhastamata välja ja korraks õue platsile. Esimest korda täiesti üksi õues, isegi koplikaaslasi ei olnud silmapiiril. Ei olnudki midagi hullu, natuke vaatas õhinal ringi ja korra hirnatas, aga jooksis ilusti käe kõrval ja läksimegi sisse tagasi.
Seal rääkisime veel natuke juttu, arutasime, millal hobuseid Kaarmale vedama hakkame, sest võistlused ja näitus on ukse ees ja tulingi ära.
Õhtul käisin ööjooksul 10 km-t jooksmas. Ma ei olnud mitte mingit trenni teinud enne, üllataval kombel ma suutsin selle joostes läbida, aga no järgnev päev oli täis õudu ja valu. Mul ei ole elu sees nii valusad lihased olnud! Puusaliigesest varbaotsteni välja üks suur valu. Parema jala põlv valutas veel takkaotsa ja ei kõverdunud ilma suurema valu ja pingutuseta, aga tugev valuvaigisti ja liigesekreem on tänaseks asja palju paremaks teinud:)
Eile ma Pariisis ei käinud, sest treikutrenni teha ei oleks saanud ja joosta ma ka Frutyga poleks saanud, nii et käisin täna, 9. juunil, hoopis Kaarmal tallis. Ikka on plaan võistelda ka nädalavahetusel, kuigi täna käisin üldse elus teist korda Kratil seljas:) Ütleme nii, et õnneks jooksmise ja ratsutamise lihased väga ei kattu vist!:P Hobuse seljas oli päris ok olla, parem, kui maa peal. Kratiga tegin niisama traavi, mõned voldid, natuke üle lattide ja kõik. Hullem parmukari oli meil ümber ja ajasid meid mõlemaid väga närvi, sest ma tean, kui mul mul käelabast selline lendav lihasööja tüki kaasa viib, siis ma olen totaalselt paistes selle koha pealt. Kratt oli aga tubli ja rahulik. Plaanis sõita 16ndal latid maas. Pole ma ise mingi hüppaja ja pole ka Kratt just hüppamiseks loodud oma raske tüübi poolest, nii et hea kogemus niisamagi meile:)
Täna võtsingi tallist kaasa igavese hunniku varustust, mida pesta, puhastada, kreemitada, et võistluspäeval ikka kobedad oleksime:D
Homme läheb aga hobuste veoks Pariisist Kaarmale. Loodame parimat, sest kahel noorel see esimene sõit elus!

Kommentaare ei ole: