teisipäev, 18. juuni 2013

Võistluspäev - 15. juuni

Ma olen oma kirjutamistega nii hilja peale jäänud, et teen väikese lühikokkuvõte.
Sel päeval sujus kõik kenasti, kui välja jätta see, et ajakava lükkus kõvasti arvatust edasi. Aga minu sõit algas kell 10 ja mina olin neljas startija, kokku meid üldse 8. Kratt oli ülitubli, täiesti uskumatult hästi pidas ennast üleval. Ei ehmatanudki kõige peale, platsil oli tähelepanelik ja täielikult kontrollitav terve sõidu aja. Parkuur ise oli lihtne, kartsin, et läheb meelest, aga traavis sõites on palju aega ümbrust jälgida ja mõelda, kuhu edasi.
Nii et kokkuvõttes jäin päeva ja sõiduga väga rahule! Sain oma esimese roseti ja olen selle üle natuke palju uhke!:D
Päeva jooksul aitasime tüdrukutega Larsi platsil, tegin pilte, kui vaja, jalutasin hobust, kui vaja jne. Ühesõnaga tegus ja kordaläinud päevake:)

Kommentaare ei ole: