kolmapäev, 19. juuni 2013

Sadul vol 2 - 19. juuni

Täna oli me enda auto esisilla remondis, käisin tallis ema autoga. Oli plaan, et võtan esimesena Fixi, aga tema karjamaalt ära saamine osutus arvatust palju raskemaks. Ta andis ennast küll kohe kätte, aga ei kavatsenudki mulle järgneda. Kutsusin Kalevi appi, jõudsime järeldusele, et kari tuleb talli lasta:D
Selliselt sai talli ka Fruty, kellele panin siis teistkordselt sadula selga. Puhastasin ta kiirelt ära, ta oli mõnusalt mudane. Saduldamine sujus kenasti, õues jalutasin alguses niisama, siis tõmbasin natuke vöid. Seejärel aitas Kristin teda kordele suunata, tegime mõlemat pidi natuke sammus, kogu aeg tahtis ikka minu juurde tulla, aga vahepeal kõndis juba kenasti korderingil ka. Eks see kõik võtab aega. Hiljem turnisin tal seljas natuke kõhuli, aga see sadul ei sobi talle ja vaatamata sellele, et vöö oli ilusti kinni, vajus sadul küljele:P Fruty ei teinud sellest minu kargamisest ja turjal lebamisest välja, ronisin ka tünni otsa, kus temast kõrgemal olin, patsutasin sealt sadulat ja toetasin kergelt peale, ta lasi selle peale silma looja:D
Viisin ta talli ära ja läksin Fixi boksi puhastama. Ma pm võiksin temaga ka tegelema hakata, aga ma ei ole endas veel selgusele jõudnud, kas võtan ka teise väljakutse vastu, ajaliselt on mul paraku ühegagi raske ja samas võiks nagu Frutyga kuskilemaale juba jõuda ja alles siis teise ette võtta. Aga eks näis, eks tasapisi hakkan ka Fixi õpetama ja vaatame, mis elu toob.
Homme ma talli minna ei saa, aga vb reede päeval õnnestub.

Kommentaare ei ole: