kolmapäev, 28. mai 2014

26. mai

Olin kuueni tööl ja Mairit tuli mulle tööle järele, jeee! :) Mairiti nägemine ja temaga koos olemine lihtsalt teevad mu päeva ja tuju heaks. Sest ta on parim!
Ühesõnaga läksime Mairitiga koos Valuna juurde. K. oli Fogeliga juba platsil ja Luuna närvitses boksis. Ta oli ikka tohutult endast väljas. Lapsed olid ka kaasas, seega ma hobust talli vahele närvitsema ei võtnud, panin ta valmis boksis, mis oli päris paras katsumus, sest ta lihtsalt värises erutusest ja tõusis lausa kaks korda küünlasse.
Õues ta rahunes kohe. Trenniga jäin rahule. Harjutasin peatust läbi sammu, mis juba väljagi kukub enamusel kordadel, kui ta vaid oma tagumikku alati paremale ei tahaks vedada. Traavi osa oli ka täitsa ok, suudan juba enamasti kohe traavi minnes õigele jalale kergendama hakata, mille üle mul on hea meel, sest siiani oli mul seda justkui raske ise seljast tabada. Galopi osa tegin vaid natuke, peamiselt jälle galopile tõstmisi ja galopp-traav üleminekuid.
Võiks öelda, et isegi skeemiga jäin rahule, kuigi pean täpsemalt tähiseid jälgima, üleminek galopilt traavile peaks olema natuke sujuvam, kuigi see on oluliselt paranenud juba :)
Hiljem lasin ka Mairitil natuke sõita ja siis jalutasin pikalt lapsi, nad on nii vaimustuses, tüdruk ei tahtnud pikalt sõita, aga poissi oli raske seljast alla saada.
Pärast lasin Luuna ikka natuke veega üle.
Mairit tegi palju pilte, aga neid saan üles panna alles siis, kui ka normaalsesse arvutisse saan. Nädala lõpus ehk.
Täna oli plaan talli minna õhtul, aga ilm ei ole praegu küll eriti paljulubav :(

Kommentaare ei ole: